Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار خود با نادر فخری فرماندار شاهرود ضمن ارایه گزارش کاملی از وضعیت ارتباطات در بخش شهری، روستایی و جاده‌ ای در شهرستان شاهرود گفت: هم اکنون شاهد پوشش ۶۸ درصدی اینترنت پهن باند سیار در روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان شاهرود هستیم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حسن پور ضمن اشاره به اقدامات صورت پذیرفته و نیزدر دست اقدام حوزه ی ارتباطی آن شهرستان افزود: با عنایت به ابلاغیه های جدید در روستاهای شهرستان‌های شاهرود، برنامه و اولویت اصلی وزارت ارتباطات، تمرکز بر برقراری پوشش تلفن در کلیه روستاهای شهرستان شاهرود است، لذا تلاش برای برقراری اینترنت پهن باند سیار (LTE)  در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و ارتقای سایت‌های ۲G  اپراتورها به ۴G در سطح استان درحال اجرا است.
حسن پور  در خصوص گزارش از وضعیت ارتباطی جاده ایی شهرستان شاهرود افزود از الزامات نصب سایت های BTS وجود زیر ساخت برق بوده که در صورت تامین برق در محور های طرود به شاهرود (محدوده چاه جم) و همچنین محور جدید الاحداث چاه جم به بیارجمند امکان برقراری پوشش تلفن همراه نیز میسر خواهد شد.

46

کد خبر 1439314

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد