Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک منبع مطلع در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که 48 ساعت آینده برای شرایط سلامتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا تعیین کننده خواهد بود.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود که ترامپ هنوز در مسیر روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد.
این مقام کاخ سفید اضافه کرد که نشانه‌های حیاتی رئیس جمهور آمریکا در 24 ساعت گذشته نگران کننده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبر در حالی منتشر می‌شود که دقایقی پیش «سین کنلی» پزشک ترامپ در کنفرانس خبری گفت که حال رئیس جمهور این کشور رو به بهبودی بوده و وی دیگر تب ندارد.
کنلی اضافه کرد که ترامپ از روحیه بسیار خوبی برخوردار بوده و تب نداشته و مشکلی در تنفش ندارد.
پزشک رئیس جمهور آمریکا هیچگونه جدول زمانی برای خروج ترامپ از بیمارستان ارائه نکرد و گفت که شرایط وی خوب بوده و به تیم پزشکی گفته که احساس می‌کند این توانایی را دارد که امروز بیمارستان را ترک کند.
رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.
ساعتی بعد از این خبر، رئیس‌جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.
منبع: فارس برچسب ها: کاخ سفید ، آمریکا ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاخ سفید آمریکا ترامپ رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد

جان کربی در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی» ادعا کرد: آنها [رژیم صهیونیستی] به ما اطمینان داده‌اند تا زمانی که فرصتی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و نگرانی‌هایمان با آنها داشته باشیم، به رفح نخواهند رفت.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که برای آتش‌بس موقتی که واشنگتن می‌خواهد حداقل برای ۶ هفته ادامه پیدا کند، همچنان فشار وارد می‌کند.

کربی با اشاره به اینکه «شمار کامیون‌های کمک‌رسانی به شمال غزه در حال افزایش است»، اظهار داشت: آنچه ما به آن امیدواریم، این است که پس از ۶ هفته آتش‌بس موقت، شاید بتوانیم به چیزی پایدارتر دست یابیم.

وی همچنین ادعا کرد: اسرائیلی‌ها شروع به انجام تعهداتی کرده‌اند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از آنها خواسته است.

بر اساس گزارش رویترز، واشنگتن مدعی شده است که نمی‌تواند بدون یک برنامه‌ریزی بشردوستانه مناسب و قابل اطمینان،از عملیات [رژیم صهیونستی علیه] رفح حمایت کند.

این در حالی است که بایدن پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد.

رویترز خاطرنشان می‌کند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده قرار است هفته آینده به این منطقه سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است