Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:52:16 GMT

معرفی 4 گزینه نهایی هدایت استقلال در هیات‌مدیره

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۴۲۵

معرفی 4 گزینه نهایی هدایت استقلال در هیات‌مدیره

در جلسه هیات مدیره استقلال 4 گزینه سرمربیگری آبی ها مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در دفتر اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره برگزار شد که طی آن اعضا درباره روند انتخاب سرمربی جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مدیران باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداختند که در نهایت روی 4 گزینه به جمع‌بندی رسیدند و مقرر شد سرمربی جدید از بین این نفرات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر نوری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و محمد تقوی 4 گزینه نهایی سرمربیگری استقلال هستند که قرار است مسئولان باشگاه تا فردا درباره این موضوع تصمیم نهایی شان را اتخاذ کنند.


البته امیر قلعه‌نویی نیز جزو گزینه‌های استقلالی‌ها بود اما با توجه به قرارداد این مربی با گل گهر سیرجان و اعلام او مبنی بر اینکه به قراردادش پایبند نامش را از بین گزینه ها خارج کرد.


در بین گزینه‌های موجود جواد نکونام با فولاد خوزستان قرارداد دارد و بعید است به راحتی بتواند قراردادش را فسخ کند. از سوی دیگر محمد تقوی نیز درگیر برخی مسائل امنیتی است و ممکن است ورودش به ایران با مشکل مواجه باشد.


در این شرایط احتمالا سرمربی استقلال از بین الکساندر نوری و فرهاد مجیدی انتخاب شود. با این حال هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست و باید تا جمع‌بندی نهایی که فردا است صبر کنیم تا مشخص شود در نهایت چه کسی هدایت آبی پوشان را برعهده می‌گیرد.

فولاد خوزستان الکساندر نوری محمد تقوی استقلال تهران اینگول اشتات جواد نکونام (مربی) تراکتور فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان الکساندر نوری محمد تقوی استقلال تهران اینگول اشتات جواد نکونام مربی تراکتور فرهاد مجیدی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی

سرمربی فعلی میلان شانس بیشتری نسبت به کونته برای نشستن روی نیمکت ناپولی دارد.

طرفداری | استفانو پیولی احتمالاً فصل آینده دیگر سرمربی میلان نخواهد بود اما ممکن است باز هم او را در سری آ ببینیم.

به گزارش اسکای ایتالیا، ناپولی که در فصل جاری سه مربی مختلف را روی نیمکتش دید، در تابستان 2024 با مربی جدیدی قرارداد امضا خواهد کرد. با توجه به جدایی احتمالی استفانو پیولی از میلان در پایان فصل، این سرمربی به گزینه اصلی ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده و جانشینی فرانچسکو کالزونا تبدیل شده است. به خصوص که اورلیو دی لورنتیس احساس می کند می تواند پروژه ای طولانی مدت را با این سرمربی 58 ساله آغاز کند.

وینچنزو ایتالیانو نیز یکی از سرمربی های مد نظر ناپولی است اما سرمربی فیورنتینا در حال حاضر کاملاً روی پایان فصل تمرکز کرده، به خصوص که آن ها بازی های مهمی در لیگ کنفرانس اروپا دارند و در نتیجه انتظار نمی رود به این زودی با تیمی پای میز مذاکره بنشیند. دو سرمربی دیگری که به نیمکت ناپولی لینک شده اند، جان پیرو گاسپرینی و آنتونیو کونته هستند. به نظر می رسد سرمربی آتالانتا بدون توجه به این علاقه، در برگامو خواهد ماند. مذاکرات بین ناپولی و کونته نیز در مرحله پیشرفته ای قرار ندارد، به خصوص که عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی هزینه زیادی خواهد داشت و اورلیو دی لورنتیس باور دارد سرمربی سابق یوونتوس و اینتر مناسب یک پروژه بلند مدت نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی