Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:04:20 GMT

مردم امروز در شرایط سخت معیشتی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۴۳۱

مردم امروز در شرایط سخت معیشتی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله جعفر سبحانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی مردم مجبور هستند مراسم اربعین را به شکلی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار کنند.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت در دو جبهه مقابله با تحریم‌ها و مدیریت کرونا در تلاش است تا فشارها بر مردم را کاهش دهد، گفت: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی و فشارهای ناشی از تحریم و کرونا قرار دارند و دولت مصمم است با رهنمودهای علما و مراجع تقلید بر این مشکلات فائق آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری همچنین گزارشی از عملکرد دولت در مقابله با تحریم‌ها و مدیریت بیماری کرونا ارائه و خاطرنشان کرد: دولت همواره از سخنان راهگشای مراجع تقلید در مقابله با کرونا استفاده کرده است.

آیت الله سبحانی نیز در این تماس تلفنی با قدردانی از تلاش‌های دولت، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و گفت: وظیفه همگان است که به دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی به صورت جدی توجه کنند.

این مرجع تقلید افزود: در شرایط فعلی مرجع اصلی تصمیم گیری ها، جامعه پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا است و لازم است با تشدید مراقبت‌ها و محدودیت‌ها از افزایش ابتلاء به بیماری کرونا جلوگیری شود.

آیت الله سبحانی ادامه داد: در شرایط فعلی و به دلیل شیوع کرونا حضور در پیاده روی اربعین جایز نیست و در این خصوص اطلاعیه ای در روزهای آینده صادر خواهم کرد.

کد خبر 5039339 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی آیت الله جعفر سبحانی ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس صحن مجلس چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف حسن روحانی ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری جمهوری اسلامی ایران علیرضا رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است