Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمد مهاجری، فعال اصولگرا، در حساب توییتری خود نوشت: «‌4ماه واندی ازریاست ‎قالیباف بر ‎مجلس گذشت ودریغ از یک مصاحبه با خبرنگاران.

خب به لشکرمشاوران بگویید اجازه سوال درباره 2 معاون بازداشتی، بدهی شهرداری، دناپلاس، وام های کلان به نمایندگان و سفرهای انتخاباتی را ندهند.

باز هم میترسید از حضور در جمع رسانه ها؟!

ماشاءالله به شجاعت ‎ما اصولگراها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط مهاجری: قالیباف به شدت علاقمند به نامزدی در انتخابات 1400 است پیشنهاد محمد مهاجری به رییس جمهور آینده انتقاد محمد مهاجری از محافظه کاری دولت: آقای ربیعی! چرا توی دهن این دولت نمی زنید؟ انتقاد محمد مهاجری از احمد توکلی به خاطر گرفتن 3000 متر زمین از بنیاد مستضعفان واکنش محمد مهاجری به عدم رای اعتماد مجلسی‌ها به مدرس خیابانی واکنش مهاجری به اظهارات فتاح در رابطه با مسئولانی که املاک بنیاد مستضعفان را اشغال کرده‌اند محمد مهاجری: واگذاری نظارت بر انتخابات شوراها به شورای نگهبان شأن آن را پایین می آورد/ قوامی: برخی هنوز هم به تئوری یک دست سازی قدرت فکر می کنند واکنش محمد مهاجری به اظهارات یک نماینده مجلس در رابطه با علی مطهری مهاجری: احتمال دارد برخی امید خود به آینده را از دست داده و کمتر در انتخابات شرکت کنند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف خبرنگاران محمد مهاجری سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی محمد مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آنها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر