Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:22:30 GMT

زنده: پرسپولیس در حساس ترین پنالتی تاریخ!

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۵۱۰

زنده: پرسپولیس در حساس ترین پنالتی تاریخ!

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از مقاومت 120 دقیقه ای مقابل حریف اکنون مهیای ضربات پنالتی شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که 17 دقیقه 10 نفره مقابل النصر مدعی دوام آورد، در ادامه با تساوی یک یک طی 120 دقیقه، مهیای جدال صعود در ضربات پنالتی‌ شده‌اند.

 

اینجا تلاش خواهیم کرد تا حواشی این بازی را به صورت لحظه به لحظه پوشش دهیم:

 

۲۱:۰۵ - احمد نوراللهی پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی در ترکیب حضور ندارد و باید دید چه کسی پنالتی اول را خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

۱۹:۵۰ - عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با انتشار یک استوری به گل مهدی عبدی واکنش نشان داد.

 

 

 

 

۱۹:۲۰ - یحیی آستین ها را بالا زده و تیمش را هدایت می‌کند؛ او یک نیمه تا بزرگترین موفقیت فوتبالی اش پس از کسب جام های داخلی فاصله دارد.

 

 

 

 

۱۸:۵۴ - مراسم ابتدای بازی به شکلی متفاوتی برگزار شد.

 

 

 

۱۸:۴۰ - عکس تیمی سرخ ها؛ جای عیسی آل کثیر با شماره ۷۲ خالی.

 

 

 

۱۸:۱۵ - خبرنگار قطری: هواداران پرسپولیس به دلیل این حکم AFC خشمگین شدند. هواداران این تیم با انتشار تصویری از عیسی آل کثیر به همراه برادرزاده اش این شادی گل را مربوط به چشمها و خنده برادرزاده اش دانستند

 

 

 

 

۱۸:۰۰ - مهدوی کیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش با آرزوی موفقیت برای پرسپولیس اینطور نوشته است: خیلی وقت‌ها با دست خالی و رقابت نابرابر با حریفان، با غیر ایرانی ایستاده‌ایم. برد این بازی لذت دیگری خواهد داشت.

 

 

۱۷:۵۵ - عیسی آل کثیر روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و گفت: اصلا نمی دانم چه بگویم و زبانم اصلا نمی چرخد حرف بزنم. امیدوارم با دعای خیر هواداران این بازی را ببریم و به فینال برویم. صحبت و حرفی نمیتوانم بزنم جز اینکه دعا کنید. از همه کسانی که برایم سنگ تمام گذاشتند و خوشحالی خودشان را با خانواده ام تقسیم کردند تشکر می کنم. از همه مردم ایران که در این چند روز تبریک گفتند و حامی بودند تشکر می کنم. خدا می داند که چقدر انگیزه داشتم اما متاسفانه هیچ کاری نمی شود کرد.

 

 

 

 

۱۷:۵۰ - بازیکنان تیم پرسپولیس دقایقی قبل برای گرم کردن وارد زمین شدند.

 

 

 

 

۱۷:۲۰ - ترکیب النصر مقابل پرسپولیس: جونز، عوض، مادو، مایکون، الغنام، الصلیهم، الخبیری، خالد الغنام، عبدالفتاح، مارتینس و حمد الله

 

 

 

 

۱۷:۱۰ - ترکیب پرسپولیس برابر النصر عربستان: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

 

 

۱۶:۵۹ - اتوبوس پرسپولیس لحظاتی پیش راهی ورزشگاه جاسم بن حمد شد.

 

۱۶:۵۳ - آل کثیر به خاطر این که خود را شبیه به برادرزاده اش میکاییل هشت ساله کند، این خوشحالی را انجام داد؛ حکم عجیب ای اف سی اما با این تعبیر است که شادی او نژادپرستانه بوده!

 

۱۵:۵۸ - رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره عیسی آل کثیر در خروجی کمیته انضباطی ای اف سی ثبت و قطعی شده است.

 

۱۵:۴۱ - در اطلاعیه‌ای که امروز سایت AFC‌در این خصوص صادر کرده، آمده است:
«کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل کثیر از تیم پرسپولیسرا به دلیل نقص ماده 58.1 قانون انضباطی کنفدراسیون از شرکت در هر نوع فعالیت مربوط به فوتبال به مدت 6 ماه منع کرده است و این محرومیت بلافاصله اجرا می‌شود.
همچنین این بازیکن 10 هزار دلار نیز جریمه نقدی را باید پرداخت کند. دلیل این محرومیت حرکات تبعیض آمیز در جریان بازی لیگ قهرمانان مقابل پاختاکور در تاریخ 30 سپتامبر 2020 است.»

 

۱۵:۲۰ - کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را به مدت شش ماه محروم کرد.

 

۱۴:۳۰ - گل عیسی آل کثیر به پاختاکور به عنوان برترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

۱۴:۰۹ - اتفاق عجیب این که هواداران الهلال رقیب سنتی النصر در توییتر به پرسپولیسی ها مشاوره می‌دهند و نقاط ضعف و قوت النصر را یادآوری می‌کنند!

 

۱۳:۵۰ - شجاع خلیل زاده در تمجید از کریم باقری: باید همین جا از کریم باقری که مثل کوه پشت ما بوده تشکر کنم و امیدوارم سایه اش همیشه بالای سر ما باشد.

 

۱۳:۴۱ - شب گذشته در تمرین تیم پرسپولیس عیسی آل کثیر تنها دور زمین دوید و در تمرین گروهی شرکت نداشت اما او مشکلی برای انجام بازی ندارد.

 

۱۳:۳۴ - علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار این پست برای پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت کرد

 

 

۱۳:۱۹ - عکسی جالب که تصویر تیم های حذف شده منطقه غرب را نشان می‌دهد؛ سه تیم ایرانی، چهار تیم اماراتی، سه تیم عربستانی، یک تیم ازبکستانی، دو تیم قطری و یک تیم عراقی.

 

 

۱۳:۰۵ - ترکیب پرسپولیس در آخرین بازی مقابل النصر: سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محمدرضا خانزاده، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، زنده یاد هادی نوروزی، احمد نوراللهی و مهدی طارمی.

 

 

۱۳:۰۲ - عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس: مقایسه با دایی؟ خوشحالم اما علی آقا اسطوره فوتبال آسیاست. برای فینال آسیا تا پای جان می‌جنگیم

 

۱۲:۵۸ - مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان: با این بحران کرونا، برخی مسابقات مثل لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت نمایندگان کشورمان باعث شده شادی به خانه‌های مردم بیاید. امیدوارم امروز هم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

 

۱۲:۵۵ - محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس: النصر دو حریف عربستانی را در مراحل قبلی حذف کرده و به این مرحله رسیده است. آنها از میان حریفان عربستانی حاضر در این تورنمنت در کنار الهلال قطعا از قدرت بالایی برخوردار بودند و حضورشان در اینجا دور از انتظار نبود. با این حال من قدرت السد قطر را از این تیم از حیث کیفی بالاتر می‌دانم. مهمترین موضوع اما خستگی و ریکاوری است. پرسپولیس طی دو بازی قبلی نشان داده از حیث ریکاوری برنامه خوبی را پشت سر گذاشته و امیدوارم در این بازی نیز شرایط به همین شکل دنبال شود. اتفاق مثبت در بازی قبلی 10 نفره شدن حریف بود که فشار کمتری را شکل داد اما با این حال هم نمی‌توان از فشردگی بازی‌ها چشم پوشی کرد.

 

 

۱۲:۴۸ - رختکن تیم پرسپولیس و النصر ضدعفونی شد و آماده حضور این دو تیم است؛ از ساعتی بعد پس از صرف ناهار آن ها راهی استادیوم خواهند شد.

 

 

 

۱۲:۴۵ - بسته موادغذایی برای پرسپولیس و النصر؛ خشکبار، اسمارتیز و بیسکوییت برای مصرف قبل از بازی!

 

 

 

۱۲:۳۹ - پایان یک ماه سخت برای قطری ها؛ بعید است که کسی به میزبانی آن ها نمره قبولی ندهد. این احتمالا یک آزمون مهم برای قطری ها پیش از جام جهانی باشگاه ها، جام کنفدراسیون ها و جام جهانی بود.

 

 

 

۱۲:۳۰ - ورزشگاه جاسم بن حمد در فاصله شش ساعت تا شروع بازی؛ اتوبوس دو تیم در زمان های مختلف قرار است در مقابل در این ورزشگاه قرار بگیرد.

 

 

 

۱۲:۲۷ - روزنامه الریاضیه گزارش داده که قضاوت محمدتقی الجعفری بن جهاری خود برای تیم های عربستانی اغلب با شکست این تیم ها همراه شده است؛ ۳ پیروزی و تنها یک برد. 

 

 

۱۲:۱۵- امید عالیشاه، احمد نوراللهی، عوض خمیس و عمر هوساوی چهار بازیکنی هستند که در آخرین تقابل پرسپولیس و النصر حضور داشتند. این دیدار در سال ۲۰۱۵ برگزار شد و پرسپولیس با چیپ طارمی بازی را به سود خود خاتمه داد.

 

 

 

۱۲:۱۰ - ترکیب احتمالی النصر در مقابل پرسپولیس:
برد جونز، سلطان الغنام،عبدالله مادو، مایکون پریرا، عوض خمیس، عبدالله الخیبری، عبدالمجید الصلیهم، خالد الغنام، پیتی مارتینز، عبدالفتاح عسیری و عبدالرزاق حمدالله.

 

 

 

۱۲:۰۰ - ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل النصر:
حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آلکثیر.

النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران عربستان احمد نوراللهی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان عیسی آل کثیر فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین حذف پرسپولیس از جام حذفی در یک دهه اخیر با شکست مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد. اتفاقی که پس از سال‌های طولانی اتفاق افتاده است.

جالب آنکه از هشت شکست پرسپولیس در جام حذفی در یک دهه اخیر، شش مورد در ضربات پنالتی رقم خورده است که در نوع خود آمار جالب توجهی است.

این تیم در جام حذفی فصل ۹۳-۱۳۹۲ با شکست در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان در اهواز از این جام کنار رفت. سه فصل بعد از آن بود که شاگردان برانکو در شیراز مقابل تیم لیگ دویی قشقایی باز هم در ضربات پنالتی شکست خوردند و در اولین مرحله از جام حذف شدند. یک فصل بعد از آن نیز بار دیگر‌ پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی این بار مقابل صنعت نفت آبادان با جام حذفی وداع کردند.

سه سال گذشت تا اینکه این بار شاهد دربی جام حذفی بعد از ۹ سال بودیم در نیمه نهایی بودیم. دربی‌ای که بعد از تساوی ۲ بر ۲ کار به ضربات پنالتی کشید و حکم صعود شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی امضا شد.

اتفاقی که یک سال بعد نیز رخ داد و باز هم آبی‌ها موفق به حذف پرسپولیس این بار در مرحله یک چهارم رخ داد. سرانجام در بازی مقابل آلومینیوم و بعد از سه سال، بار دیگر پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت تا طلسم پنالتی‌ها همچنان گریبان‌گیر سرخپوشان باشد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس