Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:33:59 GMT

واکنش باشگاه پیکان به جدایی «واسعی»

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۶۶۷

واکنش باشگاه پیکان به جدایی «واسعی»

به گزارش ایرنا، بدنبال شایعات منتشر شده در خصوص جدایی واسعی، باشگاه پیکان در بیانیه‌ای به شرح زیر اعلام کرد: 

با عنایت به اخبار منتشر شده در خصوص فسخ قرارداد سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان با این باشگاه به جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی به مطالبی چند اشاره می‌گردد.

باشگاه پیکان تا کنون در چند نوبت مذاکراتی با بازیکن و مدیر برنامه‌های ایشان داشته و مقرر گردید تا تصمیمی اتخاذ گردد که منافع هر دو طرف در آن لحاظ گردیده باشد که متاسفانه با اقدام غیرحرفه‌ای این بازیکن مواجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه طرح دعوی فسخ قرارداد از جانب بازیکن بر پایه اعلام مسولان سازمان لیگ وصول گردیده است اما بر اساس آئین‌نامه‌های مرتبط موجود، طرح دعوی فسخ به معنای تایید و قطعی بودن آن نبوده و تا اعلام نظر از سوی کمیته تعیین وضعیت رسمیتی نداشته باشد، واسعی کماکان به عنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بوده و این باشگاه با تمام قدرت در جهت احقاق حق خود اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای این بازیکن، عمل نشدن به بندی از قرارداد در خصوص پرداخت مطالبات موجب طرح دعوی فسخ عنوان شده که بدینوسیله اعلام می‌گردد بر اساس جوابیه‌ای که به پیوست آمده نامبرده هیچگونه مطالبه‌ای از محل قرارداد فصل ۹۸ – ۹۹ خود نداشته و حتی براساس موارد مندرج در قرارداد بر اساس توافق خود بازیکن مبلغی نیز بیشتر دریافت نموده است که کلیه مدارک مرتبط با این موضوع موجود و قابل استناد می باشد.

در خاتمه و در صورت لزوم باشگاه پیکان ضمن منتشر کردن متن قرارداد این بازیکن، پیگیری حقوق حقه خود در رابطه با طرح دعوی و شکایت از اشخاص و یا باشگاه‌هایی که ه صورت غیرحرفه‌ای و غیرقانونی با این بازیکن علیرغم داشتن قرارداد اقدام نموده‌اند را حق مسلم خود دانسته و عواقب و تبعاتی ناشی از این اقدام غیر حرفه ای و غیر قانونی متوجه ایشان خواهد بود.

سعید واسعی با مدیران باشگاه استقلال در چند نوبت مذاکراتی داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که علاقه دارد فصل آینده پیراهن آبی‌پوشان تهرانی را بر تن کند.

برچسب‌ها سعید واسعی باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید واسعی باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان سعید واسعی باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان اخبار کنکور باشگاه پیکان طرح دعوی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴