Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پیکان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فسخ قرارداد سعید واسعی غیرقانونی بوده و او بیشتر از توافق طرفین از خودروسازان پول گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص فسخ قرارداد سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان با این باشگاه، به جهت روشن شدن اذهان و تنویر افکار عمومی به مطالبی چند اشاره می‌‌شود:

«باشگاه پیکان تاکنون در چند نوبت، مذاکراتی با بازیکن و مدیر برنامه‌های ایشان داشته و مقرر گردید تا تصمیمی اتخاد گردد که منافع هر دو طرف در آن لحاظ گردیده باشد که متأسفانه با اقدام غیرحرفه‌ای این بازیکن مواجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه طرح دعوی فسخ قرارداد از جانب بازیکن بر پایه اعلام مسئولان سازمان لیگ وصول گردیده است، اما بر اساس آیین‌نامه‌های مرتبط موجود، طرح دعوی فسخ به معنای تأیید و قطعی بودن آن نبوده و تا اعلان نظر از سوی کمیته تعیین وضعیت رسمیتی نداشته و واسعی کماکان به عنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بوده و این باشگاه با تمام قدرت، در جهت احقاق حق خود اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بر اساس ادعای این بازیکن، عمل نشدن به بندی از قرارداد در خصوص پرداخت مطالبات موجب طرح دعوی فسخ عنوان شده که بدینوسیله اعلام می‌گردد بر اساس جوابیه‌ای که به پیوست آمده، نامبرده هیچ‌گونه مطالبه‌ای از محل قرارداد فصل ۹۹–۹۸ خود نداشته و حتی براساس موارد مندرج در قرارداد بر اساس توافق خود بازیکن، مبلغی نیز بیشتر دریافت نموده است که کلیه مدارک مرتبط با این موضوع، موجود و قابل استناد می‌باشد.

در خاتمه و در صورت لزوم، باشگاه پیکان ضمن منتشر کردن متن قرارداد این بازیکن، پیگیری حقوق حقه خود در رابطه با طرح دعوی و شکایت از اشخاص و یا باشگاه‌هایی که به صورت غیرحرفه‌ای و غیرقانونی با این بازیکن، علی‌رغم داشتن قرارداد اقدام نموده‌اند را حق مسلم خود دانسته و عواقب و طبعاتی ناشی از این اقدام غیرحرفه‌ای و غیرقانونی متوجه ایشان خواهد بود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید واسعی پیکان پیکان سعید واسعی لیگ برتر باشگاه پیکان فسخ قرارداد طرح دعوی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت

با منتشر شدن اسناد بی‌پایه و اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی، فعالان فضای مجازی واکنش‌هایی نشان دادند و کذب بودن این ادعاها را بیان کردند و حتی اسناد منتشر شده توسط این شبکه را مورد تمسخر قرار دادند.

دیگر خبرها

  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است