Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید رضا صالحی رئیس اداره صمت دامغان،ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی‌های دامغان صورت گرفته است، ابراز داشت: طی این بازه زمانی ۳۱ واحد نانوایی متخلف مورد شناسایی قرارگرفته و جریمه شدند.

او افزود: فروش آرد خارج از شبکه و به صورت آزاد و نیز رعایت نکردن ساعت کاری مهمترین تخلف‌های محرز شده واحد‌های نانوایی‌های متخلف در شهرستان دامغان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان با اشاره به اینکه واحد‌های متخلف نانوایی این شهرستان به ۱۷۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند، ابراز داشت: در حال حاضر ۷۷ واحد نانوایی در دامغان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ نانوایی در روستا‌ها و مابقی در شهر‌های دامغان، دیباج و کلاته رودبار فعالیت دارند.

صالحی از وجود ۱۲ واحد نانوایی آزاد پز در دامغان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مصوبه کشوری به ازای هر دو هزار و ۵۰۰ نفر، یک واحد نانوایی نیاز است که با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری شهرستان تعداد نانوایی‌ها در این شهرستان فراتر از حد نیاز برآورد می‌شود.

او بیان کرد: با توجه وجود جمعیت ۱۰۲ هزار نفری جمعیت دامغان وجود ۴۰ واحد نانوایی کفایت می‌کند وجود واحد‌های نانوایی بیش از این ضرورتی ندارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی از نانوایی ها تعزیرات حکومتی صنعت و معدن واحد نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز