Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها – مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از حمایت همه جانبه برای شتاب گرفتن پارک‌های علم و فناوری هرمزگان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، کامبیز مهدی‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از جزیره هرمز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نگاه و حمایت برای شتاب‌گیری  پارک‌های علم و فناوری و استارتاپ‌ها از سیاست‌های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری است، اظهار داشت: با حمایتی که معاون رئیس جمهور از پارک‌های علم و فناوری از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها داشته است، مبلغ 30 میلیارد ریال برای پارک علم و فناوری هرمزگان با هدف راه اندازی برج هرمز و 50 میلیارد ریال برای حمایت از پارک زیست فناوری خلیج‌فارس اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و زمین‌شناسی در این استان به‌ویژه جزایر هرمز و قشم افزود: با حمایت معاونت علمی ریاست‌جمهوری و طرح توسعه نوآوری و فناوری‌های معدن و صنایع معدنی مستندی جهانی از جزایر قشم و هرمز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری تهیه و این جزایر را به مردم ایران و دنیا بیش از پیش معرفی خواهیم کرد.

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  جزیره هرمز را بهشت زمین‌شناسی ایران دانست و گفت: تنوع خاک رنگی در این جزیره بسیار زیاد است و جزیره هرمز تنها جزیره‌ای است که کوه خوراکی در آن وجود دارد و مردم بومی این جزیره از خاک آن برای تهیه نان، مربا و لوازم آرایشی استفاده می‌کنند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان هم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های منطقه از لحاظ اقتصادی و جاذبه‌های توریستی گردشگری بی‌نظیر، گفت: در سه سال اخیر کارهای بزرگی در زمینه درمان و پزشکی، گردشگری و به طور ویژه صنایع پتروشیمی رخ داده است که ما را در این شرایط تحریم‌های ظالمانه از واردات بنزین بی نیاز نموده است.

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز تیز گفت: با توجه به پتانسیل‌های معدنی جزیره هرمز، می‌توان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و طرح توسعه نوآوری و فناوری‌های صنایع معدنی‌، از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کرد.

معاون علمی رئیس جمهور: حال پارک علم و فناوری استان زنجان خوب نیستوزیر علوم: اراضی 3 دانشگاه به پارک های علم و فناوری واگذار شدوزیر علوم: ادامه حمایت دولت از مراکز آموزش عالی ضروری است/ توجه به مساله علم و فناوری در تدوین لایحه برنامه هفتم

بخشدار هرمز با اشاره به ظرفیت‌های ارزنده جزیره هرمز در حوزه زمین‌شناسی و معدن خاطر نشان کرد: ژئوتوریسم صحرایی و زیردریایی و ژئوپارک از محورهایی است که با کمک ایده‌های نوآورانه جوانان می‌تواند به خلق ارزش افزوده و کارآفرینی منجر شود.

انتهای پیام/7558/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارک های علم و فناوری رئیس جمهور جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند

گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم، ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و سه نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی بیان کرد: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

کد خبر 6095285

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد