Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بشار رسن بعد از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر النصر عربستان گفت: ابتدا باید از مسئولان برگزاری بازی ها که تلاش کردند تا دمای ورزشگاه پایین بیاید و عملکرد خوبی داشته باشیم ممنون هستم.

هافبک عراقی پرسپولیس افزود: بازی خیلی سختی بود. یکی از بازیکنان ما اخراج شد اما این موضوع چیزی از ارزش های ما کم نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود خستگی مفرط به پیروزی رسیدیم و وارد فینال شدیم. امیدوارم در فینال هم موفق ظاهر شویم.

کد خبر 5039369 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی السد قطر یحیی گل محمدی الاهلی عربستان والیبال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این تیم را با نتیجه 1-0 از پیش رو برداشت تا به دور بعدی صعود کند.

دورتموند که در بازی رفت با گل نیکلاس فولکروگ برنده شده بود، شب گذشته با ضربه سر متس هوملس در خانه پی‌اس‌جی برنده شد و جواز صعود به مرحله فینال را کسب کرد.

هوملس پس از این بازی به شوخی ابراز امیدواری کرد که تیمش با بایرن مونیخ رو به رو شود:"سال 2013 به فینال ومبلی رسیدیم، و حالا در صورت صعود بایرن، که امیدوارم اتفاق بیفتد، دوباره می‌توانیم شاهد فینال تمام آلمانی باشیم(باخنده.)"

هوملس که به همراه مارکو رویس، تنها باقی مانده‌های ترکیب اصلی فینال ومبلی در سال 2013 است، در توییت جدیدش برای دیگر فینالیست چمپیونزلیگ کری خوانده است.

این مدافع با تجربه در صفحه‌اش در ایکس(توییتر سابق) نوشت:"تیم‌های زیادی می‌خواستند مقابل ما بازی کنند. خوشبختانه ما واقعاً بچه‌های خوبی هستیم و به فینال رسیدیم تا آن‌ها هر چه بیشتر این شانس را داشته باشند."

تکلیف دیگر تیم راه یافته به فینال چمپیونزلیگ امشب مشخص می‌شود. رئال مادرید که در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 رسیده بود امشب از حریف آلمانی‌اش میزبانی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره دورتموند برای فینالیست احتمالی چمپیونزلیگ
  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • مدعیان پیروز شدند
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها