Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:30:33 GMT

آمریکا در جریان اشغال عراق اشتباهات زیادی مرتکب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۱۵۳

آمریکا در جریان اشغال عراق اشتباهات زیادی مرتکب شد

نخست وزیر عراق امروز، شنبه اعلام کرد، دولت کنونی دولت راهگشاست نه دولت بحران‌ها.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق تاکید کرد: برخی گروه‌ها و تشکلات اشتباهات گذشته را تکرار کردند.

او در عین حال اشاره کرد، آمریکا نیز در جریان مرحله اشغالگری عراق دچار اشتباهات بزرگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکاظمی در گفت‌وگویی با شبکه العراقیه اظهار کرد، دولت کنونی نتیجه واقعیت اجتماعی است و انقلاب بیستم نقطه عطفی در تاریخ عراق و دلیلی اصلی برای وجود این دولت است.

او تاکید کرد: دولت کنونی دولت راه حل و راهگشاست و نه دولت بحران‌ها هدف از دولت کنونی دستیابی به برگزاری انتخابات زودهنگام عادلانه و شفاف است.

الکاظمی تصریح کرد: از روز اول تحویل گرفتن دولت اتهاماتی علیه من مطرح شد.

نخست وزیر عراق همچنین بحران اقتصادی کشورش را در تاریخ عراق بی‌سابقه دانست.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین الکاظمی عراق مصطفی الکاظمی مشرق اشغال عراق دولت کنونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، مولدسازی دارایی‌های دولت را یکی از سیاست‌های اقتصادی کنونی ومتولید آن را اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها دانست و گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت بهترین شیوه تامین مالی غیر تورمی و غیر رکودی در شرایط کنونی است.
ناصر یارمحمدیان افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مازاد دولت به عنوان درآمد‌های استانی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تامین بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از این محل در کشور پیش بینی شده که سهم استان اصفهان نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این سهم را در استان محقق کنیم و مازاد درآمد هم بوجود آوریم.

طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده، رها شده یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، و استفاده مطلوبی از آنها نمی‌شود را شناسایی و بهینه‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم