Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال از پیگیری ویژه جهت تجدیدنظرخواهی درباره رای صادره پیرامون مهاجم تیم پرسپولیس ایران توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد و اظهار داشت: بر اساس ماده ۱۲۴ مقررات انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا از فردا(یکشنبه)  ظرف سه روز فرصت برای اینکه درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس توسط فدراسیون ارسال شود وجود دارد و این به معنای این است که  حداکثر تا سه شنبه همین هفته این زمان موجود است و پیگیری ویژه در این باره انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:از سه شنبه به مدت پنج روز  یعنی تا یکشنبه هفته آینده، فرصت ارائه لایحه دفاعیه وجود خواهد داشت. در این میان، مبلغ ثبت درخواست تجدید نظر خواهی معادل ۱۰۰۰ دلار آمریکا است و  خواسته‌ها و ادله، فهرست شهود و خلاصه‌ای از شهادتنامه‌های کتبی می‌بایست در این فرآیند هشت روزه به ترتیب انجام شود.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی محمد نبی عیسی آل کثیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی محمد نبی عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی محمد نبی عیسی آل کثیر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم