Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس وبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه در پی پیروزی با شکوه سرخپوشان ایران و راهیابی قهرمان فوتبال ایران به فینال لیگ قهرمانان۲۰۲۰، ضمن تبریک و شادباش به اعضای تیم، پیشکسوتان و هواداران و مدیران و کارکنان باشگاه، دستور تشکیل کمیته ویژه استقبال از اعضای تیم را داد.

 قرار بر این است که جمعی از مدیران ورزش کشور و مدیران باشگاه پرسپولیس در مراسم استقبال، حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است که هیات مدیره باشگاه هم در جلسه امروز خود تاکید ویژه‌ای روی تقدیر و تشویق اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت نتایج غرورآفرین آن‌ها برای ورزش و فوتبال ایران داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز با وجود تمام اقداماتی که صورت گرفت، با شکست تیم النصر عربستان، به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا رسید و منتظر می‌ماند تا با انجام بازی‌های شرق آسیا، حریف خود در فینال را بشناسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت ۷۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوت زنی داشتند.

کد خبر 6099807

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند