Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:15:30 GMT

اجباری شدن استفاده از ماسک در استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۶۴۴

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در اخبار 21 با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور، اظهار داشت: از وضعیت فعلی و استمرار آن خیلی ناراضی هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون ماسک اجباری نبود و فقط در اماکن، ادارات و مغازه‌ها اجباری بود اما رئیس جمهور در جلسات چهارشنبه، پنج شنبه و امروز به این موضوع تاکید داشت و قرار شد کمیته انتظامی و کمیته بهداشت ستاد کرونا موضوع مربوط به استفاده از ماسک را نهایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کل وزیر بهداشت با تاکید بر اعمال جریمه برای افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، گفت: از هفته آینده در استان تهران استفاده از ماسک اجباری می‌شود؛ اینکه میزان جریمه عدم استفاده از ماسک چقدر است، ظرف یک هفته نهایی می‌شود.

حریرچی با اشاره به اینکه اگر 95 درصد مردم از ماسک استفاده کنند بسیار خوب خواهد بود، بیان داشت: حتی استفاده از ماسک خانگی هم موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در 7 استان مانند تهران مشاغل ردیف 3 تعطیل شده است، متذکر شد:با توجه به اینکه به دسترسی به واکسن و دارو به زودی امید چندانی وجود ندارد، ابراز داشت: امیدواریم با تغییر سیاستهای که انجام می‌شود اقدامات اساسی تری صورت گیرد.

حریرچی با بیان اینکه باید منابع لازم برای اقدامت موثرتر تامین شود، افزود: اکنون محدودیتها در 7 استان وضع شده و هنوز در قم، اصفهان، آذر بایجان غربی و شرقی نگرانی قابل توجهی داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایرج حریرچی ماسک استان تهران استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن