Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@05:14:29 GMT

یحیی کار نیمه تمام برانکو را تمام می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۷۴۴

  به گزارش جام نیوز، فوتبال با برنامه تیم پرسپولیس ایران که با پیوستن یحیی گل محمدی به این تیم در نیم فصل لیگ برتر و بردهای پیاپی این تیم آغاز شده بود و این تیم چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر به قهرمانی ایران  رساند در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کرد تا پرسپولیس این بار در خارج از تهران و بدون داشتن هوادارانش نفس تیم های بزرگ آسیا را بگیرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم یحیی که با یک امتیازاز دو دیدار ادامه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی برابر التعاون نماینده عربستان استارت زد در روز آخر هم دیگر نماینده عربستانی النصررا در ضربات پنالتی شکست داد و به عنوان قهرمان منطقه غرب آسیا به فینال رقابت ها رسید تا منتظر نماینده شرق آسیا در روز ۲۹ آذر باشد.

 

تیم نترس و با برنامه یحیی در این تورنمنت فشرده در ۱۹ روز برابر تیم های بزرگ آسیا هفت دیدار برگزار کرد و با شش برد و تنها یک شکست سزاوارانه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. ندادن فرصت های گل به تیم های پاختاکور،السد؛التعاون ،الشارجه ،الدحیل و النصر و خوردن تنها دو گل از روی نقطه پنالتی از این تیم ها و ارائه فوتبالی با برنامه و صبورانه تیم یحیی را جدا از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا ، تیمی منضبط و با برنامه معرفی کرد. تیمی با برنامه های از پیش تعیین شده برابر هر کدام از رقبا ، تیمی نترس با بازیکنانی فداکار در تمامی نقاط زمین ، تیمی با ذهن برنده برابر بزرگان غرب آسیا.

 

یحیی که با دفاع تیمی خوب لیگ برتر را برای پرسپولیس پوکر کرد، با همین حربه به لیگ قهرمانان آسیا قدم گذاشت و با بازیخوانی بی نظیر خود موقعیت های زیادی به هیچ یک از رقبای خود نداد تا با جنگندگی و دوندگی در تمامی نقاط زمین با بازیکنانی که برای همدیگر از جان خود مایه می گذاشتند و پوشش تمامی مناطق بازی را جزیی از وظایف خود می دانستند تک تک رقبا را از عربستان تا امارات گرفته تا ازبکستان و قطر شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

استفاده متناوب از سه هافبک  پرکار و در خدمت تیم ، سه مدافع وسط منضبط  و بدون اشتباه به همراه دروازه بانی که برای معرفی خود به اذهان عمومی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کرده بود به همراه سیامک نعمتی و سعید آقایی بدون اشتباه ازپرسپولیس تیمی ساخت که هیچ تیمی در آسیا در جریان بازی به دروازه آن نرسند.هفت بازی و خوردن دوگل از نقطه پنالتی  و زدن ۱۰ گل به رقبا در این بازی ها خود گواه لیاقت تیم یحیی بود که بردن در خون تک تک بازیکنان این تیم بود.

 

نظم تیم یحیی با رفتن مهدی ترابی و علیپور که بهترین حمله وران تیم یحیی در لیگ برتر بودند و محرومیت آل کثیر سه ساعت قبل از بازی نیمه نهایی نیز از بین نرفت تا پرسپولیس به آن چه با یحیی خو گرفته بود وفادار بماند و النصر را هم در روز آخر از پیش رو بردارد.

 

یحیی که بردن و میل به پیروزی به تیمش را همانند لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا به تیمش تزریق کرده بود، مزد شهامت خود را در این رقابت ها گرفت و با رفتن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک قدم به افتخاری ماندگار درتاریخ پرسپولیس فاصله دارد. شاید هیچ کدام از طرفداران این تیم فکرش را هم نمی کردند بعد از رفتن برانکو و آمدن کالدرون در آغاز فصل قبل، این یحیی گل محمدی مربی شهر خودروست که این تیم دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیا می ساند.آن ها بعد از رفتن برانکو رسیدن به این افتخار را در کمتر از یکسال در آرزوهای خود هم دسته بندی نمی کردند. یحیی که نشان داده مربی با هوش و با برنامه ای است ، حالا برای رساندن پرسپولیس به بام آسیا یک قدم فاصله دارد ، قدمی که با این بازیکنان منضبط و دانش یحیی رسیدن به آن شدنی است . یحیی برای انجام کار نیمه تمام برانکو همه ابزار را دارد ، از بازیکن گرفته تا نیمکتی یکدست و از همه مهمتر درایت و هوش خودش ؛حتی بهتر و با برنامه تر از برانکو.یحیی کار استاد را تمام می کند .

ورزش سه 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال