Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با شکست النصر حق‌ به حقدار رسید و حالا تیم برای قهرمانی در آسیا تلاش خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

علی رغبتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر حق به حقدار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اسب‌مان را زین کرده‌ایم برای قهرمانی.

وی در مورد محرومیت آل‌کثیر و اینکه این محرومیت پیروزی پرسپولیس را شیرین‌تر کرد، گفت: این محرومیت بسیار ناحق بود، اما بچه‌ها با قدرت بازی کردند و جای خالی این بازیکن را هم پر کردند و به فینال صعود کردند. در اولین گام پرونده آل‌کثیر را در AFC پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه پاداشی به بازیکنان این تیم تعلق خواهد گرفت، عنوان کرد: پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان تدارک دیدیم اما قطعاً حق بازیکنان بیش از این است و نمی‌توانیم با هیچ پاداشی افتخار آفرینی آنها را جبران کنیم.

رغبتی در واکنش به طرح این موضوع که اکنون تنها نگرانی موجود بحث پرداخت مطالبات برانکو است، یادآور شد: برای این موضوع هم برنامه ویژه‌ای داریم و جای نگرانی نیست. این بدهی را هم به زودی پرداخت خواهیم کرد.

رسول‌پناه: همه بازیکنان پرسپولیس نشان دادند آل‌کثیر هستند/ تمام بازیکنان را حفظ می‌کنیمپیروزی کبیر پرسپولیس در غیاب آل‌کثیر؛ پرسپولیس هم AFC را برد هم النصر را/ سلام سرخپوشان به فینال آسیاگل‌محمدی: جواب محکمی به آنهایی دادیم که نمی‌خواستند پرسپولیس فینالیست شود/ رأی AFC باید تغییر کند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال تایید کرد فردا درمورد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران گفت: من هم این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و همه عزیزان که زحمت کشیدند. این پتانسیل فوتسال را نشان داده که ما به امید خدا در شهریورماه که جام جهانی را در کشور ازبکستان داریم باعث شادی مردم شویم و فوتسال و فوتبال کشور را در سطح آسیایی و جهانی به نمایش بگذاریم تا استعدادهای ایرانی را در قالب تلویزیون دنیا نشان دهیم.

ممبینی درمورد این که رقابت بین تیم‌های ملی فوتسال در آسیا نزدیک شده گفت: با توجه به این که منطقه مرکزی آسیا سرمایه‌گذاری زیادی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال داشته، همان‌طور که شما فرمودید چهار تیم از منطقه کافا به جام جهانی صعود کردند که برای منطقه ما باعث خشنودی است. خیلی از بازیکنان افغانستان هم در لیگ ما بازی می‌کنند، خیلی از مربیان ایرانی هم در لیگ‌های دیگر مربیگری می‌کنند. این نشان می‌دهد که فوتبال و فوتسال در کشور ما یک روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

او درمورد سرمایه‌گذاری اسپانسرها در فوتبال و فوتسال ایران گفت: یکی از مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون فوتبال باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به گونه‌ای است که باید اسپانسرینگ را بالا ببریم. در تمام دنیا تا زمانی که حق پخش تلویزیونی خیلی روشن نشود، شاید اسپانسرها هم رغبتی نداشته باشند که سرمایه‌گذاری کنند. ما باید این حق پخش را که خداراشکر در دولت جدید و در مجلس اتفاقات خوبی افتاده، امیدواریم با حل حق پخش در آینده روند رو به رشد را ادامه دهیم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال پاداشی هم دریافت می‌کنند؟ ممبینی به این سوال پاسخ داد: در طول مسابقات یکسری پاداش‌هایی دادیم که شاید چشمگیر نبود اما فردا جلسه‌ای داریم که یکی در مورد پاداش بهتر برنامه‌ریزی کنیم. بحثی در فدراسیون فوتبال است که ما برای تمام تیم‌های‌مان این را داشته باشیم. تیم زیر ۱۸ سال بانوان ما هم قهرمان شد و دیگر تیم‌ها هم قهرمان شدند که امیدواریم با این پاداش‌ها زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

خرید VAR از شرکت چینی انجام نمی‌شود؟ ممبینی گفت: در این بحث تا یکسری اتفاقات نیفتد نمی‌توانیم اطلاعاتی بدهیم. هنوز کنسل نشده، یک شرکت چینی جدیدا به آن شرکت‌هایی که مورد تایید فیفا هستند اضافه شده و امیدواریم با مراوداتی که داریم این انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)