Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:59:11 GMT

مشکلات با تلاش مضاعف مسئولان رفع می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۸۶۷

مشکلات با تلاش مضاعف مسئولان رفع می شود

زارع خدمت به مردم را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: مشکلات را با تلاش مضاعف می توان برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «ارسلان زارع» عصر شنبه( ۱۲مهر) در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید تالش که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: خدمتگزاری به مردم عین عبادت است و در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه همه ما باید به مسئولیت خدمت به مردم، افتخار کنیم و ببالیم، افزود: با تلاش مضاعف و بی وفقه می توان مشکلات را برطرف کرد.


وی به تحریم های دشمنان علیه کشورمان و شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: کرونا در گیلان و شهرستان تالش تا حدودی مهار شده و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری منحوس ریشه کن شود.


زارع با اشاره به سیل اخیر تالش و خسارت های ناشی از آن، تصریح کرد: بخشی از خسارات به کمک فرمانداری تا حدودی ترمیم شده است.


عالی ترین نماینده دولت در گیلان ابراز امیدواری کرد با کمک فرماندار جدید تالش، بخش دیگری از مشکلات ناشی از سیل در این شهرستان برطرف شود.


*مطالبات مردم تالش پیگیری شود
«حسن محمدیاری» نیز در این آیین به سیل اخیر تلاش اشاره کرد و افزود: امیدوارم شهرستان پل کنارگذر تخریب شده در سیلاب تالش، با کمک فرمانداری و مسئولان استانی بازسازی شود.


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت گفت: مشکل تجهیز بیمارستان جدید الاحداث، ساخت پل خرجگیل بخش اسالم، تبدیل جوکندان به بخش و ساخت اسکله تالش باید مورد توجه و پیگیری فرمانداری قرار گیرد و این موضوعات از مطالبات مردم شهرستان تالش است.


*مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند
حجت الاسلام«مجتبی نورزاد» نیز در آیین بر خدمت به مردم تاکید کرد.


امام جمعه تالش مردم ایران اسلامی را شایسته بهترین خدمات دانست و از مسئولان خواست در خدمت به مردم تمام توان خود را به کار ببندند.


حجت الاسلام نورزاد گفت: برای هر صندلی ما مسئولان، ۷۲ نفر یعنی به تعداد شهدای روز عاشورا به شهادت رسیده اند و مسئولان باید با درک این واقعیت خدمت به مردم را افتخار خود بدانند.


*قرآن و سیره اهل بیت(ع) برای من نصب العین است
«محمد حسین شاهکویی» نیز در این آیین گفت: ما موظفیم که به مردم محروم به ویژه به مردمانی که نیازمند هستند، خدمت کنیم.


فرماندار جدید تالش تصریح کرد: با افتخار اعلام می کنم مفتخرم در شهرستانی مسئولیت به عهده می گیرم که دارای مردمانی نجیب با فرهنگ و تمدنی اصیل در ایران اسلامی هستند.


وی با بیان اینکه قرآن و سیره اهل بیت(ع) برای من نصب العین خواهد بود، افزود: ان شاء الله امیدوارم تا آخرین روز مسئولیتم بتوانم خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشم و از مسئولین و مردم تالش خواستارم ما را در این مسیر یاری کنند.


شاهکویی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد برادران دینی ما در تالش اهل تسنن هستند، گفت: وحدت و همدلی در شهرستان تالش ستودنی است و با یکدلی مردم چشم دشمنان را کور کرده و می کنیم.

 

«سید عیسی مهدوی» نیز در این آیین برای فرماندار جدید تالش در راستای خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.


فرماندار سابق تالش گفت: در طول مدتی که مسئولیت فرمانداری تالش را بر عهده داشتم از تمام توان خود در راستای عمران و آبادانی تالش و رفع مشکلات این شهرستان گام برداشتم و امیدوارم مردم از عملکرد بنده راضی باشند.


گفتنی است، در پایان این آیین، محمد حسین شاهکویی به عنوان فرماندار جدید شهرستان تالش معرفی و از زحمات عیسی مهدوی فرماندار پیشین تالش با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع مشکلات خدمت به مردم استاندار گیلان فرماندار جدید تالش شهرستان تالش خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آیین پهلوانی دو هزار ساله بیل‌گردانی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان محلات و مسولان برای استقبال از کشت‌های بهاره در شهر نیم ور این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی گفت: بیل گردانی ریشه در فرهنگ مردم نیم ور دارد و مردم این منطقه معتقدند، به برکت و زیادی آب در فصل بهار کمک می‌کند.

مرادی افزود: در این آیین ۱۲۰ نفر از کشاورزان از نیمه اسفند تا نیمه فروردین، مسیر ۱۸ کیلومتری از نهر‌ها و کانال‌های آب شهر را که مملو از گل و لای و گیاهان شده با همکاری هم پاکسازی می‌کنند. پس از لایروبی جوی‌های آب، در آیینی بیل گردانان به نوبت، هفت بیل را در دو دسته چهار و سه تایی به یکدیگر بسته و با مهارت و قدرت در دو جهت مخالف به صورت ضربدری بالای سر می‌چرخانند و قدرت نمایی می‌کنند.

به گفته مرادی ریشه آیین بیل‌گردانی به دلیل اهمیت آبیاری در این شهر و جنگ دیرینه انسان و طبیعت بر سر آب اجرا می‌شود.

این مراسم با اجرای موسیقی محلی و برگزاری غرفه‌های سوغات محلی و صنایع دستی در نیم ور از توابع شهرستان محلات اجرا شد.

آیین بیل گردانی در سال ۱۳۸۹ ثبت معنوی شده است ومقدمات ثبت جهانی آن در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند