Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@10:38:22 GMT

دیدار سفیر فرانسه در بیروت با نماینده حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۴۰۲۵

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، منابع لبنانی دیدار سفیر فرانسه در لبنان با مسئول روابط بین المللی حزب‌الله را دوستانه و صریح دانستند.

منابع خبری لبنان از دیدار سفیر فرانسه در بیروت با مسئول روابط بین الملل حزب‌الله خبر داد.

این شبکه به نقل از منابع خود شامگاه شنبه گزارش داد که دیدار بین آن دو «دوستانه» و «صریح» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، مسئول حزب‌الله در این دیدار بر موضع این حزب مبنی بر احترام به ابتکار عمل فرانسه در لبنان تأکید کرده است.

سفیر فرانسه در بیروت طی این دیدار به مسئول حزب‌الله گفته است که سخنان سید حسن نصرالله را که در مورد ابتکار عمل فرانسه و نحوه اجرای آن بیان شده بود، درک می‌کند.

به دنبال انصراف «مصطفی ادیب»، نخست‌وزیر مأمور به تشکیل کابینه جدید در لبنان از مأموریت محوله، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه، ضمن ابراز تأسف از عدم همراهی سیاستمداران لبنان در تشکیل دولت جدید، اتهام‌هایی علیه حزب‌الله مطرح کرد که سید حسن نصرالله هفته گذشته طی سخنرانی خود، آن‌ها را پاسخ گفت و رد کرد .

رئیس جمهور فرانسه که بعد از انفجار مهیب بیروت دو بار به لبنان سفر کرده و سیاستمداران و دولتمردان لبنانی برای تشکیل دولت جدید تحت فشار قرار داده، هفته گذشته بعد از انصراف ادیب، دوباره یک فرصت ۱۵ روزه به لبنانی‌ها داده تا بر سر تشکیل دولت جدید به توافق برسند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سفیر فرانسه حزب الله نماینده لبنان سفیر فرانسه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی