Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی فنونی‌زاده درباره برد پرسپولیس و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با وجود تصمیماتی که ای اف سی گرفته بود، طبیعی بود بیست دقیقه اول نتوانند به خوبی کار کنند و تمرکزشان را از دست داده بودند اما رفته رفته بازی بهتر شد و نیمه اول تقریبا بازی برابر بود. نیمه دوم هم پرسپولیس مقداری فشار آورد اما پس از ده نفره شدن بچه‌ها با غیرت و جسارت بیش‌تری بازی کردند و از نظر موقعیت گل هم نه آن‌ها زیاد داشتند و نه ما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط یک ضربه کاشته زدند که به تیر دروازه برخورد کرد.

او ادامه داد: داور خیلی با ما راه آمد وگرنه پنالتی که شجاع خلیل‌زاده داشت به حریف می‌داد روی شوتی که بازیکن حریف زد می‌توانست پنالتی باشد. به نظرم در وقت‌های اضافه هم دو تیم دوست داشتند بازی به پنالتی کشیده شود. عقل سلیم حکم می‌کرد که بازی به پنالتی برود چرا که هر دو تیم بازی‌های فشرده‌ای را پشت سر گذاشته و از نظر بدنی خسته بودند. البته یحیی گل‌محمدی می‌توانست در تعویض‌هایش از امید عالیشاه هم استفاده کند چرا که هم دونده و هم جنگنده است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس این صعود را تبریک می‌گویم، گفت: تیم در ضربات پنالتی با درخشش حامد لک توانست پیروز شود. بهترین بازیکن زمین مایکون بود اما می‌دانستم پنالتی‌اش را خراب می‌کند. پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند نتیجه چه می‌شود. به هر حال به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و همین که دل مردم خوشحال شد یک دنیا ارزش دارد. در این مشکلات و وجود ویروس منحوس کرونا دل‌شان شاد شد. در این موقعیت بد برای مردم شادی آوردند و با غیرت بازی کردند.

او اضافه کرد: درست است که در بازی فینال چند غایب داریم اما حتی اگر تیم امید را هم بفرستیم، همه از ما می‌ترسند. مخصوصاً شرق آسیایی‌ها و احتمالا کره و ژاپن که احتمال‌ش بیشتر است به فینال راه پیدا کنند. مطمئن باشید فینال بازی را نه در غرب و نه در شرق می‌گذارند و حتی ممکن است در اروپا برگزار کنند. خستگی در ساق‌های بازیکنان مشهود بود و خیلی با غیرت بازی کردند اما در فینال دیگر خستگی چندانی را متحمل نخواهند شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مرتضی فنونی زاده لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس