Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمود پوریوسف در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، هدف قیام امام حسین علیه‌السلام را احیای اسلام و نجات مسلمانان از سردرگمی و گمراهی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است، بر همین اساس مجموعه‌های مختلف این نظام مقدس رسالت سنگینی در این حوزه برعهده دارند که یکی از مهم‌ترین این مجموعه‌ها، دانشگاه‌ها هستند و در دانشگاه‌ها هم به فرموده رهبر معظم انقلاب، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یکی از مظاهر اصلی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه ادامه داد: ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه آزاد استان و واحد ارومیه بستر بسیار مناسبی برای تحقق اهداف این نهاد مقدس است. ظرفیت‌هایی مانند دانشجویان جوان با دل‌هایی آماده برای دریافت معارف اسلامی، استادان مؤمن و متعهد و دغدغه‌مند برای اسلامی‌شدن دانشگاه و نیز مجموعه مسئولان پای کار و آماده برای پیگیری فرمایش‌های مقام معظم رهبری نویدبخش آینده‌ای روشن و نورانی برای دانشگاه آزاد است.

پوریوسف اضافه کرد: با تشکر و قدردانی از مسئولان قبلی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی استان و رهنمودهای حجت‌الاسلام غلام‌رضا اسم‌حسینی، امید است در دوره جدید با مدیریت حجت‌الاسلام علی بیگی که حتما حضور وی منجر به توسعه خواهد شد با همدلی، هم‌فکری و همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیش از پیش شاهد تحقق معارف ناب اسلامی در دانشگاه باشیم.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1074930 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها محمود پوریوسف دانشگاه اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دانشگاه اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است