Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندرانی در جمع فرماندهان و مدیران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تداوم و تعمیق روابط سپاه و نیروی انتظامی زمینه ساز توفیق در مأموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقای امنیت اجتماعی هستند، تصریح کرد: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان امنیت را بستر توسعه کشور در بخش‌های مختلف دانست و افزود: امروز ایران اسلامی در سایه همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی، قدرت برتر منطقه در زمینه دفاعی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار را ستودنی دانسته و تاکید کرد: تأمین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداکثری امنیت مردم استان با تعامل سازنده بین سپاه و نیروی انتظامی ستودنی است و قطعاً این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با یاری خداوند متعال همه نیروهای مسلح در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش و کوشش هستند و در یک مسیر گام برمی دارند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی افزود: با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی بیش از گذشته متصور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت عظیم سپاه اشاره کرد و بیان داشت: هرچه تعامل و همکاری پلیس و سپاه پاسداران بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد، چراکه عملکرد پلیس و سپاه پاسداران لازم و ملزوم یکدیگر است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر و برخواسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

کد خبر 5039405

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرماندهی انتظامی لرستان سید اسماعیل حسینی خرم آباد ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا هفته دفاع مقدس بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد سپاه و نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود