Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-09@00:59:03 GMT

اولین فهرست تیم ملی با دراگان اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۴۰۹۱

اولین فهرست تیم ملی با دراگان اسکوچیچ

سرمربی کروات تیم ملی ایران برای اولین مرتبه از لیست مورد نظر خود که شگفتی‌هایی نیز به همراه دارد، رونمایی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از سوی دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال، فهرست ملی پوشان برای حضور در اردوی مهر ماه و برگزاری دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان و مالی اعلام شد.


بالاخره پس از مدت‌ها گمانه‌زنی در مورد اسامی مورد نظر دراگان اسکوچیچ و حرف و حدیث‌هایی که در رابطه با این موضوع وجود داشت، سرمربی کروات تیم ملی از اولین فهرست خود رونمایی کرد؛ فهرستی که البته با سورپرایزهای قابل توجهی هم همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی: 


دروازه بان‌ها:


امیر عابدزاده، محمدرشید مظاهری، پیام نیازمند


مدافعان


صادق محرمی، میلاد محمدی، حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، شجاع خلیل زاده، مجید حسینی، سیامک نعمتی، مجتبی نجاریان

هافبک ها

احمد نورالهی، علی کریمی، وحید امیری، مهدی ترابی، سامان قدوس، احسان حاج صفی، امید نورافکن، علی قلی زاده

مهاجمان

سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضائی، مهدی قایدی.

نکات جالب توجه لیست دراگان اسکوچیچ: 

لک درخشید ولی جاماند

*در خط دروازه حامد لک که درخشش قابل توجهی در 7 بازی اخیر با پرسپولیس داشته و تنها 2 مرتبه از روی نقطه پنالتی گل خورده، دیده نمی شود و مانند گذشته شاهد حضور پیام نیازمند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده هستیم. غیبت علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ است و او یکماهی از میادین دور خواهد بود.

شجاع و عارف به پیراهن تیم ملی رسیدند 


* در  قلب خط دفاعی شاهد دعوت شجاع خلیل زاده به تیم ملی هستیم. بازیکنی که در دوران کی روش این فرصت نصیبش نمی شد. از دیگر نکات جالب توجه این پست دعوت از عارف غلامی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال است که امروز خودش را به هتل المپیک رسانده بود. جالب اینکه مرتضی پورعلی گنجی بازیکن همیشگی تیم ملی از رسیدن به فهرست بازمانده است ولی مجید حسینی همچنان یکی از نفرات مورد نظر کادر جدید تیم ملی است.

 

سه دفاع راست بدون رامین و یک دفاع چپ ! 

*میلاد محمدی تنها بازیکن تخصصی در پست دفاع چپ است ولی در پست دفاع راست شاهد یک سورپزایز هستیم و مجتبی نجاریان بازیکن تیم ملی امید به فهرست تیم ملی راه یافته است. سیامک نعمتی و صادق محرمی دو بازیکن دیگر این پست هستند و جالب اینکه نعمتی در پست دفاع راست مورد نظر اسکوچیچ قرار گرفته است؛ پستی که یحیی گل محمدی از او در پرسپولیس بازی می گیرد. مهم ترین نکته این پست عدم دعوت از رامین رضائیان است که فرم بسیار خوبی دارد و نبودن او جای تعجب زیادی برای علاقمندان به فوتبال دارد.

 

 

هافکب‌های کی‌روش جاماندند

*احمد نورالهی، علی کریمی، وحید امیری، مهدی ترابی، سامان قدوس، احسان حاج صفی، امید نورافکن و علی قلی زاده بازیکنان مد نظر اسکوچیچ در این پست هستند. از نکات جالب توجه غیبت امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی دو هافبک تقریبا ثابت تیم ملی در زمان کارلوس کی روش است. جهانبخش به دلیل مصدومیت به فهرست نرسیده و سایر بازیکنان نیز حضورشان در لیست تیم ملی محتمل بود. نکته جالب دیگر در این پست حضور وحید امیری هافبک پرسپولیس است.

 

کریم هنوز باید گل بزند 


*سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضائی و مهدی قایدی چهار مهاجم تیم ملی در دو بازی دوستانه برابر ازبکستان و مالی خواهند بود، که به ترتیب در تاریخ 17 مهرماه و 21 مهرماه در تاشکند و سپس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. غیبت کریم انصاری فرد که به تازگی از السیلیه جدا شد و به یونان بازگشت و گل مهمی را برای صعود تیمش به بازی های لیگ اروپا زد، از دیگر نکات جالب توجه اولین لیست تیم ملی زیر نظر دراگان اسکوچیچ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کاوه رضایی سردار آزمون اسکوچیچ دراگان اسکوچیچ نکات جالب توجه مورد نظر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، چین سفر بدون روادید را برای ۱۱ کشور اروپایی و مالزی تا پایان سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

ایسنا در خبری نوشت: طرح سفر بدون ویزا به چین از ابتدای سال ۲۰۲۴ به صورت مرحله‌ای اعلام شد و قرار بود در ابتدا به مدت یک سال ادامه یابد و هدف آن تشویق افراد بیشتری برای بازدید از چین برای تجارت و گردشگری و ترویج مبادلات بین شهروندان چینی و اتباع خارجی است.

اتباع اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، اسپانیا و سوئیس از این پس تا پایان سال آینده (۲۰۲۵) اجازه ورود بدون ویزا به این کشور را خواهند داشت.

اقدامات سختگیرانه چین در طول دوران همه‌گیری که شامل قرنطینه‌های ضروری برای همه مسافران ورودی می‌شد، بسیاری از مردم را برای نزدیک به سه سال از بازدید از این کشور آسیایی منصرف کرد. محدودیت‌ها در اوایل سال گذشته برداشته شد، اما سفرهای بین‌المللی به چین هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است.

به گزارش یورونیوز، چین قبلاً به شهروندان برونئی، ژاپن و سنگاپور اجازه ورود بدون ویزا را می داد اما پس از شیوع کووید-۱۹ آن را به حالت تعلیق درآورد. این کشور ورود بدون ویزا را برای برونئی و سنگاپور در ماه جولای از سر گرفت، اما این کار را برای ژاپن انجام نداده است.

بر اساس آمار و ارقام رسمی، چین در سال ۲۰۲۳ میلادی ۳۵.۵ میلیون ورود و خروج از سوی مسافران خارجی‌ها را ثبت کرده است، این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ و آخرین سال قبل از همه گیری این رقم ۹۷.۷ میلیون نفر بود.

سال گذشته شاهد افزایش علاقه به چین به عنوان یک مقصد گردشگری در میان اروپایی ها بودیم. داده‌های آژانس مسافرتی آنلاین «Trip.com» نشان می‌دهد که رزرو کلی از اروپا به چین در مقایسه با سال ۲۰۲۲، ۶۶۳ درصد و نسبت به سال ۲۰۱۹ تقریباً ۲۹ درصد افزایش داشته است.

این داده ها نشان می دهد که بریتانیا و آلمان جزو ۱۰ منبع اصلی مسافران ورودی به چین در سطح جهان هستند.

شانگهای با ترکیب جذاب مدرنیته و سنت محبوب ترین مقصد در بین اروپایی ها باقی مانده است و پس از آن پکن، گوانگژو و شنژن قرار دارند. سانیا، یک شهر ساحلی در انتهای جنوبی جزیره هاینان چین، و چنگدو - مرکز استان سیچوان در جنوب غربی چین- نیز از مقصدهای نوظهور گردشگری محسوب می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904312

دیگر خبرها

  • رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد