Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لیلا ابراهیمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای اولین بار بود که با وجود شرایط سخت کرونا و محدودیت‌های تمرینی در بخش زنان و به ویژه جوانان رکوردهای خوبی در مسابقات جایزه بزرگ و قهرمانی باشگاه‌های کشور به جا گذاشته شد.

وی افزود: هیچ سالی چنین رکوردهای خوبی در بخش جوانان نداشتیم و امیدوارم بعدها ورزشکاران بتوانند با انگیزه مسیر درخشیدن در دو و میدانی را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در سال‌های گذشته رکوردشکنی داشتیم اما در طول سال و در مسابقات متعدد رکوردها تکرار نشد.  در زمان ریاست مصطفی کریمی در فدراسیون دو و میدانی خودم و بسیاری از هم دوره‌های من رکوردهای خوبی را با برنامه ریزی طولانی مدت و قوی مسوولان فدراسیون در مسابقات مختلف ثبت کردیم.

ملی پوش اسبق دو و میدانی با بیان اینکه مبینی با تدبیر خود مسابقات را به موقع و عالی برگزار کرد، گفت: جام باشگاه‌های دو و میدانی براساس پروتکل بهداشتی و با توجه به قوانین جهانی برگزار شد. به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای بهترین دوره‌ای بود که تجربه کردم زیرا در این دوره هم از پیشکسوتان حمایت و پروسه مسابقات براساس اصول برپا شد.

وی یادآور شد: رکورد ورودی المپیک بسیار سخت و چشمگیر است و اینگونه نیست که خیلی راحت در بخش زنان و بیشتر رشته‌ها بدست بیاید. در ایران رشته‌هایی هستند که رکورد زدن در آن راحت است اما رکورد پرش طول در ایران عالی بوده اما این قضیه نشان نمی‌دهد که ما قوی هستیم و می‌توانیم در المپیک شرکت کنیم. برای المپیک نیازمند برنامه ریزی طولانی مدت هستیم که خود فدراسیون باید این کار را براساس مشاوره با مربیان و با اجرای مسایل تکنیکی و فنی انجام دهد.

ایراهیمی اضافه کرد: لزوما راهیابی به چنین میادین بزرگی نیازمند کسب تجربه در میادین آسیایی و جهانی  است. ابتدا دو و میدانی کار باید در سطح آسیا و جهان رکوردهای مطلوبی را به ثبت برساند که این موضوع مسلتزم مدیریت خوب، برنامه ریزی طولانی مدت و تلاش زیاد است. اینکه بگوییم می‌توانیم به رکورد المپیک برسیم، امکان پذیر نیست جز اینکه زنجیره‌ای از همه چیزهایی که عنوان کردم، دست به دست هم دهند. رسیدن به المیپک پروسه قدرتمندی می‌خواهد.  

برچسب‌ها دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا لیلا ابراهیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا اخبار کنکور دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد