Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:29:01 GMT

النصر هویت تهاجمی‌اش را مقابل پرسپولیس از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۴۴۶۲

النصر هویت تهاجمی‌اش را مقابل پرسپولیس از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار شد. پرسپولیس بعد از کسب نتیجه تساوی در پایان ۱۲۰ دقیقه، موفق شد النصر را در ضربات پنالتی شکست بدهد و راهی فینال شود.

سایت عربی زبان کوره در گزارشی به تحلیل عملکرد دو تیم النصر و پرسپولیس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشت:

«تیم النصر در بازی با پرسپولیس هویت تهاجمی خود را که بر اساس کار از عمق و حرکت از دو طرف بود و به آن در تمام مسابقات قبلی لیگ قهرمانان آسیا عادت داشت، از دست داد. این به دلیل قدرت بالای بازیکنان پرسپولیس بود؛ کسانی که با برتری در ضربات پنالتی موفق به صعود به فینال آسیا شدند.

روی ویتوریا سرمربی النصر تلاش کرد ابزارهای تکنیکی دیگری برای باز کردن دروازه پرسپولیس پیدا کند اما تلاش او با مصدومیت سلطان الغنام مواجه شد و لطمه خورد چرا که او مهمترین بازیکن کلیدی النصر در فاز تهاجمی بود.

در شروع بازی تیم النصر بهتر بود اما بازیکنان پرسپولیس بازی را با احتیاط آغاز کردند و تصمیم گرفتند در منطقه خود بمانند تا فشار النصر را دفع کنند.

با گذشت زمان بازیکنان پرسپولیس وارد جو مسابقه شدند و توانستند با قدرت فیزیکی و فشار کیفیت تیم النصر را کاهش بدهند.»

کد خبر 5039392 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال السد قطر فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی الاهلی عربستان کشتی آزاد تکواندو تیم النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود