Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: در این دوره با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ علاوه بر بخش‌های مختلف جشنواره، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان، مروج کتاب‌خوانی کسی است که با طراحی و اجرای فعالیت‌های مستمر، کتاب‌خوانی را گسترش می‌دهد یا فرآیند خواندن را لذت‌بخش‌تر، عمیق‌تر و تأثیرگذارتر می‌سازد.

علاقه‌مندان و فعالان ترویج کتاب‌خوانی می‌توانند گزارش‌ها و مستندات فعالیت‌هایشان در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را به همراه تکمیل فرم‌ها تا پایان وقت اداری ۲۹ آبان به دبیرخانه «هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و همچنین دسترسی به فرم‌های ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت‌های شبکه ترویج کتاب‌خوانی و تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی به نشانی www.bookpromotion.ir و www.moravejan.ir مراجعه کنند.

تمامی مستندات به صورت الکترونیکی در یک فایل به‌صورت PDF به پست الکترونیکی به نشانی moravejan.ketab@gmail.com دبیرخانه ارسال شود.

مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قرارداد‌ها در قالب‌های مختلف با توجه به رویکرد مجازی جشنواره است که باید به‌صورت الکترونیکی ارسال شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی مروجان کتاب کتاب خوانی مروج کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»