Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور در حالی با دستیاران خود دور جدید تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم را آغاز کرده است که برخی بازیکنان کلیدی فصل گذشته تراکتور در تمرینات حضور ندارند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و رضا اسدی شاخص ترین بازیکنان تراکتور هستند که هنوز به تبریز نیامده تا با این تیم تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی که عملکرد قابل قبولی در خط هافبک تراکتور در فصل نوزدهم لیگ برتر داشت به همکاری خود با این باشگاه پایان داده و با یک تیم اتریشی به توافق رسیده است.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان اول تراکتور که پس از انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تیم جلسه ای با وی داشته است هنوز در تمرینات حاضر نشده است. شرایط مشابهی که دژاگه و حاج صفی نیز دارند و این دو بازیکن حاضر نیستند سومین فصل حضورشان را طبق قرارداد با این باشگاه پشت سر بگذارند.

باشگاه تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی به جای ایجاد تغییر در لیست بازیکنان مد نظر منصوریان اقدام به تغییر مدیرعامل کرده است و محمد علیپور جای میرمعصوم سهرابی انتخاب شده است.

منصوریان در حالی منتظر خریدهای خود است که تکلیف رشید مظاهری هم که با استقلال تهران قرارداد بسته نیز هنوز مشخص نیست.

باشگاه تراکتور تبریز نیز منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی شکایت از مظاهری است اما آنچه مشخص است هنوز تکلیف دروازه‌بان اول تراکتور برای فصل آینده همچون سایر پست ها مشخص نیست.

کد خبر 5038866

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور علیرضا منصوریان باشگاه تراکتور تبریز لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال السد قطر فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی الاهلی عربستان کشتی آزاد تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی