Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

رامین راستاد، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود و جمشید هاشم پور را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"پشت صحنه فیلم “برای مرجان” به کارگردانی حمید زرگرنژاد
همراه ستاره دوست داشتنی سینما عالیجناب جمشید هاشم پور"

 

مازیار فلاحی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، با انتشار تصویری از دخترش در اینستاگرام به همراه دلنوشته‎ای پدرانه تولد او را تبریک گفت و از روزهایی نوشت که ماسک برای همیشه از صورت مردم برداشته شود.

"دختر خیلی قشنگ و مهربانم
تولدت تا همیشه مبارک امیدوارم که چشمهات تا ابد همینجوری بخنده
امضا
بابا مازیار
این عکس رو هم با ماسک گذاشتم که همچنان مراقب باشیم و رعایت کنیم
امیدوارم که این ماسک هم بزودی از صورت همه مردم دنیا بره پی کارش و دنیا همونی بشه که باید باشه"

 

احسان علیخانی، مجری مشهور تلویزیون که با اجرای برنامه "ماه عسل" به شهرت رسید، با انتشار تصویرنوشته‎ای در استوری اینستاگرامش از مؤثر بودن امید در سختی‎های زندگی نوشت.

این مجری شناخته شده صدا و سیما همچنین در پی محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر بهترین گلزن تیم پرسپولیس که در دو بازی اخیر خوش درخشیده است استوری را منتشر کرد.

رضا صادقی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، تصویری کمتر دیده شده از جوانی‎های خود را به همراه نوشته‎ای به اشتراک گذاشت.

 

کامران تفتی، هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز تصویر جدید و متفاوتی از خود را به همراه نوشته‏‌ای در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

 

محسن ابراهیم زاده، خواننده جوان موسیقی پاپ، با انتشار تصویری از خود، از مخاطبان خواست با وجود مشکلات فراوان همچنان پرانرژی باشند.

 

شاهرخ استخری مانند همیشه تصویری از ماسک زدن خود را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

پیمان طالبی، مجری شناخته شده برنامه‌های تلویزیونی،با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در اینستاگرام، از مردم خواست کرونا را حتما جدی گرفته و در این شرایط خطرناک ماسک زدن را فراموش نکنند.

 

آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر با نقش "نرگس" در سریال «خانه به دوش» شناخته شده است، نوشته‎ای را در صفحه‎اش منتشر و از مخاطبان درمورد وضعیت اینترنت نظر سنجی کرد. نتایج استوری نشان می‎دهد اکثر مخاطبان در این موضوع با او هم نظر بوده‎اند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: سینما و تلویزیون شناخته شده نوشته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

براساس گزارش زومیت، جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

منبع: زومیت

کد خبر 849121 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام اینترنت

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند