Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:50:02 GMT

الوطن: پرسپولیس هماهنگ در دفاع و سریع در حمله

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۴۲۷

الوطن: پرسپولیس هماهنگ در دفاع و سریع در حمله

پرسپولیس در دیدار برابر النصر عربستان در خط دفاعی هماهنگ بود و از نظر بدنی در وضعیت بهتری نسبت به حریف عربستانی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، جدال حساس پرسپولیس برابر النصر عربستان با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.

این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این نماینده ایران بود که توانست در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کند و راهی دور بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در این بازی در خط دفاعی هماهنگی بالایی داشت و با نظم و بدون اشتباه ظاهر شد. نماینده ایران چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست یک بار دروازه النصر را باز کند و چند بار هم دروازه این تیم را تهدید کند.

الوطن در ادامه نوشت: پرسپولیس از نظر بدنی آماده تر بود و نظم دفاعی لازم را داشت. پرسپولیس باوجود آن که یک یار کمتر داشت اما حمله می کرد و عملکرد خوب مایکن اجازه باز شدن دوباره دروازه النصر را نداد. در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد و درخشش حامد لک باعث شد تا پرسپولیس برنده این بازی شود و به دور بعد راه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان