Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:12:26 GMT

خلاقیت ویژگی مدیریت یک جوان در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۶۴۴

خلاقیت ویژگی مدیریت یک جوان در جامعه

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با مجمع جوانان استان خراسان گفت: انقلاب اسلامی ما که به پیروزی رسید، جریان انقلاب به دست جوانان بود و تمام فرماندهان دفاع مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی جوان بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه علما همیشه در بخش های اصلی در کنار جوانان بودند، اظهار کرد: جوانان با احساس مسئولیتشان وارد میدان عمل شدند و با وجود تمام موانع، کارشان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند: «مانع رشد جوانان نشوید»، افزود: وقتی جوان کار را به دست بگیرد، زمان و خلاقیت بیشتری برای مدیریت دارد. مثل شما جوانان عزیز که با تشکیل مجمع جوانان احساس مسئولیت کردید و وارد میدان عمل شدید.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه قطعا زمانی که جوان وارد میدان مسئولیت و مدیریت شود رشد بسیار سریع تر صورت خواهد گرفت، ادامه داد: مسئله اصلی آن است که جوان خودش وارد عرصه اجتماعی و سیاسی شود. وقتی جوان توان و مهارت خودش را نشان دهد، قطعا در بخش های مختلف از او استفاده می شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «منظور من از جوان گرایی به معنای پیرستیزی نیست بلکه مقصود آن است که نیرو و قوای جوانی در عرصه های مختلف وارد شود و کشور را اداره کند »، بیان کرد: این درست نیست فردی که بسیار کارآمد است را کنار بگذاریم فقط به این علت که سنش زیاد است. جوان گرایی را ابتدا باید خود جوانان باور کنند. مجمع شما باید به جوانان خودباوری را تلقین کند تا وارد میدان عمل و مسابقه شوند و رقابت ایجاد کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در همه مسائل باید جوانان جلو بیایند و خودشان را نشان دهند، ادامه داد: ما امروز در میدان عملیاتی فضای بسیار گسترده ای داریم که مستلزم حضور جوانان است، کار فقط فضای مدیریتی نیست.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جوانانی داشتیم که ۴۸ ساعت غذایی نمی خوردند و در حال عملیات بودند که این هنر جوان است، گفت: هنر باید در عرصه میدان جهاد شکوفا شود تا نیرو و انگیزه جوانی بیشتر شود. انگیزه و نشاط جامعه دست جوانان است و روند زندگی باید برای فعالیت جوان اصلاح شود.

امام جمعه مشهد خطاب به جمع حاضر بیان کرد: شما عزیزان به جوانان مهارت بیاموزید و کار برای او ایجاد کنید. هنر را در تشکل کارآموزی ایجاد کنید. اگر در مجمع جوانان صرفا هنر را بدون کار به جوان بیاموزید، هیچ رشدی در جامعه ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه خانه جوانان باید مرکز فعالیت، کار و تلاش برای جوانان باشد و کارآفرینی کند، افزود: جوان می تواند نقطه تحول جامعه باشد. شما عزیزان باید دانش آموزان بی‌بضاعت را که به خاطر فقر ترک تحصیل کردند، شناسایی و در کنار تحصیل برای او کار مفید ایجاد کنید. مطلب دیگری که می تواند یکی از مهم ترین کارهای مجمع جوانان باشد، بحث دینداری جوان است، می توانید از امکانات دین برای رشد صالح جامعه بیشتر استفاده کنید و انشاالله در کار، تلاش، فعالیت و بهره گیری از امکانات دینی الگویی برای جوامع باشید.

کد خبر 5039509

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد جوانان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجمع جوانان وارد میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت