Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:55:42 GMT

لیگ برتر والیبال، محله برو و بیای تیم‌های بدهکار

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۸۲۳

لیگ برتر والیبال، محله برو و بیای تیم‌های بدهکار

فدراسیون والیبال و سازمان لیگ باید حساسیت بیشتری روی برگزاری لیگ داشته باشند تا لیگ برتر به محلی برای رفت و آمد تیم‌ها در یک فصل تبدیل نشود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر والیبال 14 تیمی شد. پیش بینی این اتفاق، کار سختی نبود. تیمی که در اواسط مراحل قرعه کشی لیگ برتر، مامور خود را به بانک فرستاده تا مبلغ ورودیه لیگ را واریز کند، بودجه و فرصتی برای یارگیری نداشته و هنوز از سال 1396 به بازیکنان و کادر فنی بدهکار است، بیش از این نمی‌تواند در لیگ برتر دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام عظیمی، سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات لیگ برتر والیبال با بیان این که تیم شهروند اراک به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: این تصمیم بنا به درخواست مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گرفته شده و تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال 99 حذف می‌شود.

عظیمی ادامه داد: اگر تیم‌ها به تعهدات خود به موقع عمل نکنند، از حضور آن‌ها در دور برگشت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها جلوگیری خواهد شد.

تیم ملی و لیگ برتر، ویترین توانایی فدراسیون هر کشور در سازماندهی و کسب افتخار است. ما اینکه برگزاری لیگ را امری مهم‌تر و حیاتی‌تر در نظر می‌گیرند تا محلی برای کشف استعدادها و حفظ آمادگی بازیکنان برای تزریق شدن به تیم ملی باشد. به همین دلیل، فدراسیون و سازمان لیگ باید حساسیت بیشتری روی برگزاری لیگ داشته باشند تا لیگ برتر به محلی برای رفت و آمد تیم‌ها در یک فصل تبدیل نشود. قوانین و شرایط برگزاری لیگ باید طوری باشد که نمادی از ثبات و قدرت به نظر برسد و این پیام را به تیم‌ها بدهد که در صورت داشتن این دو فاکتور، شایسته حضور در لیگ برتر هستند.

سخت‌گیری فدراسیون والیبال اما در این سال‌ها محدود به مسائل مالی شده است که قطعاً وظیفه و پیش نیاز هر تیمی است ولی در این بین باید یک کمیته حداقل بدوی، شاهد پیشرفت فنی و مالی تیم‌ها پیش از حضور در لیگ برتر باشد و تضمین‌های لازم را از تیم مورد بگیرد. تیمی که سرمربی جدیدش، فقط 2 روز در اردوی آن دوام می آورد  حتی در هفته نخست لیگ، کارت بازی ندارد، قطعا نمی‌تواند در لیگ برتر، نتایج خوبی بگیرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب سپاهان اصفهان شد

قاطعیت و سختگیری سازمان لیگ، پیش از شروع مسابقات، تاثیر بهتری خواهد داشت و چهره بهتری از لیگ به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال برگزاری لیگ لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان

اسماعیل تیموری گفت: طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با حمایت مدیریت شهری و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از امروز در محلات (جامی، شهریار، حافظ، خیام و کیانشهر) گرگان آغاز شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، فردی، حقوقی و ... که دسترسی مردم به آن‌ها سخت است و همچنین برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مربوط به چهارشنبه‌های اجتماعی است.

تیموری ادامه داد: ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی و همچنین برگزاری جشن هزار نفری از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های اجتماعی است.

او گفت: چهارشنبه‌های اجتماعی در قالب ۴۶ محله و در ۱۲ مرحله تا پایان سال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ