Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@07:19:37 GMT

یادداشت اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۸۵۲

یادداشت اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی

خبرگزاری آریا - رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی از تقدیر این بانک از 50 صادرکننده نمونه که 100 درصد تعهدات ارزی خود را انجام داده‌اند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این یادداشت اینستاگرامی آمده است: دبروز شنبه 12 مهرماه 1396، بانک مرکزی از 50 صادرکننده نمونه که نزدیک به 100 درصد ارز ناشی از صادرات خود را به چرخه و اقتصاد کشور برگردانده اند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این 50 صادرکننده که همگی تولید کننده هستند ازبابت صادرات از سال 97 تا پایان اردیبهشت 99، معادل 22 میلیارد دلار به چرخه اقتصاد کشور برگردانده اند.
صادرکنندگان در تضمین تداوم تولید و تأمین نیازهای وارداتی کشور درشرایط تحریم وفشار حداکثری نقش کلیدی و تعیین کننده در اقتصاد کشور ایفا می کنند. تداوم روند عرضه ارز صادراتی در سامانه نیما به تعادل بازار ارز کمک قابل توجهی خواهد داشت.
دراین جلسه بر عزم بانک مرکزی برای پیگیری ایجاد تسهیلات ویژه جهت صادر کنندگان نمونه تاکید کردم.

برچسب‌ها همتی بانک مرکزی
ارسال نظر
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی صبح یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به مناسبت هفته کار و کارگر از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه که در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند، تجلیل شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستاها و حتی بنکی های بالای ۲ خانوار را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برقی نداشته باشیم.

کد خبر 6096827

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است