Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:01:46 GMT

شکایت رسمی سعودی‌ها از پرسپولیس به AFC

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۹۹۵

شکایت رسمی سعودی‌ها از پرسپولیس به AFC

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت عرب‌زبان «کوره» به نقل از یک منبع موثق نوشت: باشگاه النصر دقایقی پس از پایان بازی شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و پذیرش شکست در ضربه‌های پنالتی از حریف ایرانی‌اش به AFC شکایت کرد.

مدیران النصر بلافاصله پس از پایان این بازی جلسه‌ای تشکیل دادند و با بررسی تمامی اطلاعات و اسناد تصمیم به شکایت علیه پرسپولیس با موضوع عدم صلاحیت برخی بازیکنان این تیم برای بازی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه النصر ریاض معتقد است برخی بازیکنان پرسپولیس چند روز پیش از آغاز دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا جذب شده بودند و نمی‌توانستند برای این تیم بازی کنند. النصر اکنون شکایت رسمی خود را جهت بررسی دقیق‌تر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است. باشگاه النصر هرچند می‌داند به این شکایت نمی‌تواند امید چندانی داشته باشد، اما از حقوق قانونی برای انجام آن برخوردار است.

این شکایت در حالی صورت گرفته که پیش از این نیز چنین مسائلی مطرح و گفته شده بود که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته بوده و این تیم نمی‌توانسته از بازیکنان جدید خود استفاده کند. فدراسیون فوتبال ایران چند روز با صدور اطلاعیه رسمی اعلام کرد که خریدهای جدید پرسپولیس پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جذب شده‌اند و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته است.

256 251

کد خبر 1439510

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الوحده در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری پر گل النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الوحده شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

در دقایق ۵، ۱۲ و ۵۲ کریستیانو رونالدو، اوتاویو در دقیقه ۱۸، سادیو مانه در دقیقه ۴۵ و محمد الفتیل در دقیقه ۸۸ گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی النصر و الوحده کد خبر 750575

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد