Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت اظهار داشت: به مناسبت هفته تهران از ۱۲ مهر تا ۱۸ مهر ماه هزینه مراجعه اول (۳۷ هزار تومان) خودروهای تاکسی دارای کارنامه معتبر به مراکز معاینه فنی شهر تهران رایگان شد.

وی افزود: جهت حمایت از تاکسیرانان، هزینه مراجعه اول خودروهای تاکسی با احتساب ۵۰ درصد تخفیف در مراکز معاینه فنی شهر تهران لحاظ می‌شود و مابه‌التفاوت آن توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره نرخ جریمه نداشتن معاینه فنی گفت: علاوه بر خودروهای پلاک تهران، هر خودرویی غیر از پلاک پایتخت که در سطح شهر بدون داشتن معاینه فنی تردد کند روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود ولی خودروهایی که ترددی نداشته و یا در پارکینگ هستند به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۶ خط معاینه فنی در تهران فعال است که ۱۷ مرکز ثابت و ۸ مرکز سیار بوده و  مراکز سیار در ذیل مراکز ثابت ارائه خدمات می‌دهند.

کد خبر 554437 برچسب‌ها خودرو - پلاک، کارواش، معاینه فنی، بیمه و ایمنی خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معاینه فنی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان

دریافت 40 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088621

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو