Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس موفق شد در شبی سخت و عجیب، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/13؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ایران (5) 1-1 (3) النصر عربستان / کران به کران قرمز

پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 در 120 دقیقه به پایان رسید و پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 پیروز میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که پرسپولیس 20 دقیقه آخر بازی را 10 نفره بازی کرد و عیسی آل کثیر 3 ساعت قبل از شروع بازی از سوی AFC به مدت 6 ماه محروم شد. عبدالرزاق حمدلله برای النصر از روی نقطه پنالتی و مهدی عبدی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را به دست آورد

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله نیمه نهایی بازی ها، پرسپولیس به مصاف النصر رفت. دیداری که در 120 دقیقه با حساب 1-1 اتمام یافت و در نهایت در ضربات پنالتی، پرسپولیس موفق شد با حساب 5-3 پیروز شود. با این حساب، تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر حضور در مسابقات فینال آسیا، جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را هم بدست آورد و باید در این مسابقات، با تیم های برتر هر قاره به جدال بپردازد.

استقلال - الکس نوری منتفی شد

الکس نوری از میان گزینه های سرمربیگری استقلال کنار رفت.

به گزارش طرفداری، پس از منتفی شدن حضور آندره آ استراماچونی در استقلال، از الکس نوری به عنوان گزینه اصلی هدایت آبی پوشان نام برده می شد و هواداران به حضور او امید زیادی داشتند. با این حال برخلاف گفته های مدیرعامل سابق استقلال، الکس نوری توافق با استقلال را تکذیب کرد. حتی پس از برکناری احمد سعادتمند هم از الکس نوری به عنوان گزینه اصلی اعضای هیات مدیره نام برده می شد. امروز مدیر برنامه های الکس نوری طی مصاحبه ای اعلام  کرد بعید است دیگر شاهد حضور الکس نوری روی نیمکت استقلال باشیم.

شوک به پرسپولیس / AFC آل کثیر را از یحیی گرفت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد کمیته انضباطی AFC عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

به گزارش طرفداری، این محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور بود که به اشتباه از سوی AFC  حرکتی نژاد پرستانه تلقی شد. همچنین این بازیکن 10 هزار دلار جریمه نقدی شده است.

ماریتیمو 3-2 پورتو؛ درخشش امیر عابدزاده برابر یاران مهدی طارمی

پورتو و ماریتیمو در هفته سوم رقابت های لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 ماریتیمو به پایان رسید.

پینو در دقایق 24 و 52 و نانو در دقیقه 94 گل های ماریتیمو را به ثمر رساندند. همچنین پپه و اوتاویو در دقایق 42 و 98 گل های پورتو را به ثمر رساندند.

در این بازی امیر عابدزاده از ابتدا در ترکیب ماریتیمو بود و در دقیقه 88 نیز پنالتی الکس تلس، ستاره پورتو را مهار کرد و مانع از توقف تیمش شد. همچنین مهدی طارمی از دقیقه 54 به جای لوئیز دیاز وارد میدان شد. مهدی طارمی نمره 6.5 و امیر عابدزاده نمره 8.7 گرفت تا بهترین بازیکن میدان شود.

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی مهرماه اعلام شد

از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال، فهرست ملی پوشان برای حضور در اردوی مهر ماه و برگزاری دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان و مالی اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نفرات زیر برای حضور در این اردو از سوی اسکوچیچ به اردو فراخوانده شدند:

دروازه‌بان‌ها:

امیر عابدزاده، محمدرشید مظاهری، پیام نیازمند

مدافعان:

صادق محرمی، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، شجاع خلیل‌زاده، مجید حسینی، سیامک نعمتی، مجتبی نجاریان

هافبک‌ها:

احمد نوراللهی، علی کریمی، وحید امیری، مهدی ترابی، سامان قدوس، احسان حاج صفی، امید نورافکن، علی قلی‌زاده

مهاجمان:

سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی، مهدی قایدی

چلسی 4-0 کریستال پالاس؛ نمایش درخشان شاگردان لمپارد یک برد راحت را رقم زد دورتموند 4-0 فرایبورگ؛ برد روحیه بخش برای حضور در کورس قهرمانی اتلتیکو مادرید 0-0 ویارئال؛ باز هم تساوی، باز هم بدون گل زده اورتون 4-2 برایتون؛ هامس می درخشد، کارلتو حریف می طلبد! لیدز یونایتد 1-1 منچستر سیتی؛ دو امتیاز مهم دیگر از دست رفت لایپزیش 4-0 شالکه؛ ناگلزمن شالکه را به عمق بحران فرستاد اودینزه 0-1 آاس رم؛ پدرو اولین برد فصل را برای جالوروسی به ارمغان آورد والنسیا 0-2 رئال بتیس؛ عملکرد سینوسی والنسیا و صدرنشینی بتیس

ادینسون کاوانی به منچستریونایتد پیوست / غیر رسمی

منچستریونایتد برای امضای قرارداد با ادینسون کاوانی به توافق رسید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از محمد بوحفصی، مهاجم 33 ساله تیم ملی اروگوئه امشب راهی انگلستان می شود تا فردا تست های پزشکی خود را پشت سر بگذارد. قرار است او یک قرارداد دو ساله با منچستریونایتد امضا کند. بدین ترتیب او پس از دونی فن ده بیک، به دومین ورودی شیاطین سرخ در این پنجره از نقل و انتقالات تبدیل می شود. نکته جالب این است که کاوانی 17 روز دیگر همراه منچستریونایتد مقابل تیم سابقش یعنی پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!