Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت گفت: در ماه محرم امسال ۱۱۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری دوستداران مهدی(عج) روستای جیجان رود ملایر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد .

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی (عج) مسجد حضرت ابوالفضل روستای جیججان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه  این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد افزود: بیشترین اعضای این کانون از دانش آموزان و بانوان جوان هستند که یکی از کانون های پویای شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه این کانون تا قبل از شیوع کرونا برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، مشارکتی و... را در طول سال داشته است افزود:از جمله فعالیت‌های اعضای کانون کمک  در امور مختلف روستا از جمله ساخت حسینیه ،  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، راه اندازی کارگاه‌های اشتغال زایی به ویژه سبد بافی برای بانوان و.. . را داشته است

وی افزود:  بعد از شیوع کرونا نیز اعضای این کانون در کنار مردم روستا بوده و فعالیت های خود را در قالب برنامه های دیگر از جمله جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه داشته اند.

سعادت با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی جیجان رود از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از 15 میلیون تومان کمکهای مومنانه را  از سوی خیرین و نیکوکاران و اعضای کانون به خانواده های نیازمند داشته تصریح کرد:این کمک ها در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی و همچنین مبالغ نقدی به نیازمندان بوده است.

وی توزیع بیش از 2 هزار عدد ماسک ، برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی در کانال های فضای مجازی برای اعضا برگزاری برنامه های مناسبتی به ویژه در ایام ماه محرم و صفر برگزاری دوره های آموزشی و اشتغال زایی برای بانوان مانند سبد بافی، پرورش قارچ و... را از دیگر برنامه های این کانون برشمرد.

وی در ادامه از توزیع 110 بسته معیشتی برای نیازمندان در ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: هزینه هر کدام از این بسته ها 250 هزار تومان بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری  دوستداران مهدی(عج) حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با اشاره به اینکه همزمان با اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر نیز برنامه های مختلف را برای اعضا در فضای مجازی داریم گفت: در صورت کمک خیرین و نیکوکاران باز هم کمک های مومنانه را به صورت موردی در  در دهه آخر ماه صفر به نیازمندان خواهیم داشت.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی شهرستان ملایر کانون های فرهنگی هنری مساجد دوستداران مهدی عج کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران