Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه یک تبریز از اجرای طرح بازگشائی مسیر خیابان ملازینال پس از ۲۵ سال خبر داد.

اکبر پورخردمند اظهار کرد: شهرداری منطقه یک تبریز، در راستای محرومیت زدایی در محلات کم برخوردار که یکی از اولویت‌های اصلی پروژه‌های منطقه است، اقدام به بازگشایی یکی از مهم‌ترین مسیرهای سطح منطقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسیر خیابان ملازینال یکی از مهم‌ترین محدوده‌های پرجمعیت سطح منطقه بوده و به مدت ۲۵ سال بود که طرح بازگشایی طی آن به دلایلی مسکوت مانده بود که پس از تلاش‌های بی‌وقفه همکاران منطقه، پیگیری‌های مکرر و توافق با مالکان مسیرهای واقع در آن، شاهد تخریب چند واحد و حرکتی مهم در این حوزه بودیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تشریح کرد: این مسیرگشایی، پاسخ به مطالبات به حق و طولانی شهروندان این بخش از شهر بوده و در ایجاد تغییر و تحول در چهرۀ خیابان ملازینال موثر خواهد بود؛ با توافق به عمل آمده در این مسیر، عملیات بازگشائی در سطح منطقه شروع شده و سرعت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازگشایی تبريز شهرداری تبریز شورای شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع


به گزارش تابناک، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول