Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:25:46 GMT

کاوانی در مسیر تئاتر رویاها

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۳۹۳

کاوانی در مسیر تئاتر رویاها

مهاجم اروگوئه ای پاریسن ژرمن فرانسه در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ انگلیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادینسون کاوانی مهاجم ۳۳ ساله و اروگوئه‌ای سابق پاریسن‌ژرمن برای عقد قراردادی ۲ ساله با منچستریونایتد به توافق رسیده است.

او قرار است امروز یکشنبه برای انجام تست‌های پزشکی به منچستر سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌شود خبر جذب کاوانی به زودی توسط باشگاه رسمی شود.

به ادعای فابریتزیو رومانو، درخواست کاوانی قراردادی بلندمدت با سالیانه ۱۰ میلیون یورو حقوق در کنار حق پرداختی نسبتاً سنگین برای مدیربرنامه‌ها بوده است

موردی که انتقال او به باشگاه‌هایی نظیر بنفیکا و اتلتیکومادرید را بر هم زده است و مانع بزرگ انتقال او به این تیم‌ها بوده است.

کاوانی در حالی آماده پیوستن به منچستر یونایتد است که پیش از این تیم فوتبال بارسلونا هم به دنبال جذبش بود، اما این انتقال شکل نگرفت.

کد خبر 447873

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیگ برتر انگلیس انگلیس نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!