Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) گفت: جهاد انقلابی فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در راستای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جهاد انقلابی فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در راستای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: تاکنون با مشارکت خیرین تعداد ۳۰ عدد کیف مدرسه به همراه چند جلد دفتر، مداد، خودکار و سایر لوازم التحریر مورد نیاز در یک سال تحصیلی ویژه خانواده های دانش آموزانی که از لحاظ شغلی در مدت زمان وجود کرونا آسیب دیده اند، خریداری، تهیه و به همت اعضای گروه های جهادی بچه های مسجد، به دست این عزیزان رسانیده است.

 

وی یادآور شد: از روزهای ابتدایی آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس تلاش می شود تا در این وضعیت نامناسب اقتصادی با عنایت خداوند متعال و لطف ائمه اطهار (علیهم السلام) برای کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند اقلام تحصیلی آنها تامین شود.

 

جبارزاده بیان کرد: این حرکت فرهنگی در راستای عمل به آیاتی همچون «الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (البقرة:۲۷۴) تاکید دارد که از جمله عباداتی که می توان پنهانی و ظاهری انجام داد، همین انفاق، احسان و نیکوکاری است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) افزود: علاقمندان و خیرین جهت مشارکت در امور خیریه می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۴۹۰۲۱۶۲۵ بانک توسعه تعاون به نام مرکز نیکوکاری مسجد آقاکاظم واریز کنند.

 

جبارزاده اظهار داشت: جهاد همچنان ادامه دارد و همزمان با اربعین حسینی تلاش خواهیم کرد تا برخی از اقلام مورد نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا را تامین کنیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای بسته لوازم التحریر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل توزیع لوازم التحریر کمک به دانش آموزان نیازمند کانون الهادی ع اردبیل کانون فرهنگی هنری الهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی