Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران مکوندی معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: اجرای ۲ هزار و ۳۴۵ مورد خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال از سوی این شرکت در مناطق خشکی و دریایی نفت خیز کشور تحقق یافت.

او درخصوص عملکرد مجموعه‌های خدمات فنی و ویژه شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد: در مدت مذکور در بخش عملیات ویژه ۷ هزار و ۷۶۶ متر حفاری افقی و جهت دار بر روی ۲۶ حلقه چاه‌های نفت و گاز و ۳۷۳ متر مغزه گیری از چاه‌ها در مراحل حفاری محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکوندی با بیان اینکه خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز نقش محوری و تکمیل کننده فرآیند کار است، افزود: اجرای ۱۴۳ مورد عملیات نمودارگیری درون چاهی، ۲۵۲ مورد نمودارگیری سطحی و ۱۴۹ عملیات تکمیل چاه در حوزه مدیریت خدمات ویژه صورت گرفته که در مجموع افزون بر ۵۴۴ عملیات تخصصی می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در حوزه مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه یک هزار و ۷۷۵ عملیات شامل ۳۷۸ مورد سیمان‌کاری، ۳۲ مورد عملیات اسید کاری گسترده و ویژه، ۷۲۸ مورد عملیات تزریق پذیری، ۱۱۵ مورد خدمات لوله مغزی سیار، ۱۹۳ عملیات آزمایش چاه با ساق مته و ۱۶ عملیات ویژه حفاری با هوا انجام شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۲۴ عملیات حفاری ویژه به روش فروتعادلی، ۲۰۷ عملیات لوله‌گذاری چاه، ۴۱ مورد نصب آویزه و ۴۱ مورد آزمایش بهره دهی چاه از دیگر موارد خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت در مدت پیش گفته در مراحل حفاری و تعمیر چاه‌های نفت و گاز به شرکت‌های متقاضی و کارفرمایی و پروژه‌های کلید در دست ارائه داده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی با اشاره به ظرفیت‌های این شرکت از نظر منابع انسانی متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین آلات کاربردی در زمینه ارائه خدمات تخصصی یکپارچه فنی و مهندسی که افزون بر ۲۰ تخصص اساسی در صنعت حفاری می‌گردد، برای همکاری با شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت اعلام آمادگی کرد.

مکوندی ادامه داد: این شرکت با امعان نظر به پروژه‌های حفاری ۲۸ مخزن (طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت) شرکت ملی حفاری به صورت فعال در حوزه عملیات و خدمات فنی مربوط (Drilling & Integrated Services) آماده ارائه خدمات تخصصی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاری چاه مناطق نفت خیز چاه نفت و گاز شرکت ملی حفاری فنی و مهندسی خدمات تخصصی ویژه حفاری فنی و ویژه خدمات فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی