Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی شب گذشته در دیدار با رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور اظهار کرد: مطالعه و پردازش پهنه معدنی ٣ هزار کیلومتری با تصویب ۴و نیم میلیارد تومان اعتبار از تفاهم نامه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان بود که تاکنون انجام‌نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با ابراز گلایه از عدم انجام تعهدات سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، گفت: سوال بنده از این سازمان این است که اگر سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اتفاق نمی‌افتاد آیا این سازمان نباید به وظایف ذاتی خود در استان عمل می‌کرد؟

وی انجام نشدن تعهدات را کوتاهی سازمان کشوری و استان دانست و بیان کرد: تنها مکاتبه اطلاعات ناقص، مشکل استان را حل نمی‌کند و سازمان باید تعهدات خود را تعیین تکلیف کند و اطلاعات را پردازش و در اختیار استان قرار دهد.

کد خبر 5039575

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی سازمان زمین شناسی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت جالب خدمه کشتی برای عبور از مقر دزدان دریایی (فیلم) نجات 16 خدمه کشتی باری در آب‌های چین

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی