Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور ارائه فرایند مجوزگیری کانون ها در فهما از کانون های شهرستان ابرکوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور ارائه فرایند مجوزگیری کانون ها در فهما از کانون های شهرستان ابرکوه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که با حضور رئیس اداره ارشاد اسلام شهرستان ابرکوه انجام شد در خصوص فعالیت فاز دوم فهما ویژه کانون های مساجد کشور توضیحات ارائه شد و نحوه مجوز گیری کانون ها در این دوره نیز معرفی شد.

علی زباندان، کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: امسال فعالیت های کانون های مساجد به سمت کیفیت حرکت می کند و سعی شده تا کانون ها به صورت رسمی در سطح کشور فعالیت کنند.

وی افزود: در گام نخست دریافت مجوز در سامانه بچه های مسجد مورد توجه است که تمامی کانون ها بایستی بر اساس شرایط اعلام شده در جهت دریاف مجوز اقدام کنند.

کارشناس مسئول فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: در فاز دوم فعالیت سامانه بچه های مسجد کانون ها بایستی کیفیت بخشی به فعالیت های خود داشته باشند و در جهت ارتقای کیفیت و فعالیت های فرهنگی در مساجد گام بردارند.

حمید رضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه نیز در این نشست گفت: شهرستان ابرکوه دارای ظرفیت های فرهنگی مختلفی است که یکی از این ظرفیت ها کانون های مساجد است.

وی افزود: کانون های مساجد می توانند از طریق مساجد به ارائه فعالیت های فرهنگی با محوریت مسجد بپردازند و این پیوست فرهنگی را به خوبی در شهرستان و استان تقویت کنند.

در ادامه این بازدید نیز از کانون موسی بن جعفر(ع) این شهرستان نیز بازدید شد.

 

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شهرستان ابرکوه بازدید ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد شهرستان ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر