Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:07:01 GMT

دمای هوای خراسان رضوی تا شش درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۸۰۳

دمای هوای خراسان رضوی تا شش درجه کاهش می‌یابد

مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرف این مدت دمای هوا در خراسان رضوی به میزان شش درجه سردتر شده و این روند تا پایان هفته جاری ادامه خوهد یافت. 

وی در ادامه به دیگر تغییرات جوی در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: همچنین با افزایش رشد ابر، احتمال بارشهای پراکنده و رگباری باران برای عصر فردا دوشنبه ۱۴ مهر ماه در نواحی شمال و غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین بیشینه دمای امروز ۱۳ مهر ماه هوای مشهد را ۲۵ درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بر این اساس دمای هوای این کلانشهر به تدریج کاهش یافته و روز جمعه آتی ۱۸ مهر ماه به ۱۹ درجه نزول خواهد کرد.

وی گفت: کمینه دمای دیشب هوای مشهد ۹ درجه سلسیوس بود که با کاهش نسبی شبهای آخر هفته جاری تا پنج درجه سیلیوس پایین می‌رود.

قوچان در شمال خراسن رضوی با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و مه‌ولات در جنوب شرق این استان با بیشینه دمای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند. 

بیشترین شدت وزش باد نیز ظرف همین مدت از بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد. 

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور قوچان مه ولات بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور قوچان مه ولات بردسکن تغییرات آب و هوا مشهد سازمان هواشناسی كشور قوچان مه ولات بردسکن اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6096810

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد