Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران قبایل و چهره‌های سرشناس سقطری یمن خواهان اخراج نیروهای مورد حمایت امارات از این منطقه شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، رهبران قبایل و چهره‌های سرشناس در سقطری یمن در نشستی اعلام کردند، افراد مسلح مورد حمایت امارات و شورای انتقالی جنوب یمن موجب تنش‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز شده‌اند و باید به مناطق خود بازگردند و ایست‌های بازرسی را که ایجاد کرده‌اند، بردارند و مراکز امنیتی ثابت را به سربازان سقطری تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در نشست اقدامات تروریستی افراد مسلح از جمله تیراندازی به تظاهرکنندگان را محکوم کردند. اخیرا نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن به سمت تظاهرکنندگان مخالف با حضور امارات در سقطری تیراندازی کردند.

از سوی دیگر منابع محلی یمنی اعلام کردند، درگیری‌ها میان نیروهای دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب مجددا در استان ابین ازسرگرفته شد.

این منابع اعلام کردند، تنها چند ساعت بعد از تکمیل معامله تبادل اسرا میان دو طرف درگیری‌ها و حملات توپخانه‌ای در جبهه‌های الطریه و شیخ سالم در مناطق زنجبار، جعار و الکود ازسرگرفته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقطری جنگ یمن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد