Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: طبق مجوزی که از وزارت بهداشت داریم، تمامی کشتی گیران در قرنطیه هستند، پروتکل های بهداشتی و تست های کرونا انجام می شود و ما برای برگزاری مسابقات لیگ مشکلی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد طبق برنامه روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با حضور 5 تیم برگزار می شود.

نصیرزاده در مورد بازگشت تیم اترک به رقابت های لیگ تصریح کرد: در جلسه ی صبح دیروز شورای فنی لیگ، با توجه به اینکه تیم اترک شرایط حضور در لیگ را نداشت، با حضور این تیم در لیگ موافق نبودیم اما، بعد از ظهر دیروز مذاکراتی بین بنده، رئیس فدراسیون و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی با انجام رسید و با قولی که استاندار محترم به جهت انجام تعهدات و پشتیبانی از این تیم داد و همچنین به خاطر اینکه تیم اترک سال گذشته در لیگ بعنوان نایب قهرمانی و در جام باشگاه ها بعنوان سوم دست یافته بود با حضور این تیم در رقابت های لیگ سال جاری موافقت شد.

وی افزود: بر این اساس رقابت های گروه ب با حضور 5 تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری، اترک خراسان شمالی، هیأت کشتی قائمشهر و چسب رازی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده اظهار داشت: این رقابت ها به صورت مستقیم از شبکه های ورزش و سه سیما برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه های الف، هفته گذشته بدون هیچ مشکلی و با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خوشحالم که کشتی گیران و مربیان علاوه بر اینکه بار دیگر بر روی تشک کشتی حاضر شدند، از منافع مادی لیگ نیز بهره مند گشتند.

لینک کوتاه: asriran.com/00392l

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشتی لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی