Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ در جریان دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران " یک فوریت لایحه  در خصوص « اصلاح بند (۱) تبصره چهارم (۴)مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران و مجوز انتشار چهل هزار (۴۰/۰۰۰ ) میلیارد ریال اوراق مالی به منظور اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر تهران " مورد بررسی قرار گرفت.

مناف هاشمی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک درباره یک فوریت این لایحه گفت: براساس بند "د" تبصره پنجم قانون بودجه سال ۹۹، مبلغ ۸هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تلاش کردیم و با وزارت کشور به یک توافق اولیه رسیدم که سه هزار میلیارد آن برای شهرداری در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اد امه داد: وزارت کشور یک قول نسبی دادند که ۴هزار میلیارد را به شهرداری تهران بدهند.اکنون روی عدد ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با وزارت کشور توافق داریم و به همین دلیل سقف ۴ هزار میلیارد را در این لایحه مطرح کردیم. از این میزان ۲هزار میلیارد برای زیرساخت و هزار میلیارد برای اورهال کردن واگن‌های مترو در نظر گرفته شده است چرا که عمر کاری ۴۲ رام قطار گذشته است و نیازمند اورهال است

معاون شهردار تهران گفت: هزار میلیارد تومان نیز برای اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: اکنون ۶ماه از بودجه گذشته و مقداری دیر هم شده، اما چون وزارت کشور  آنرا تصویب نکرده، شهرداری مجبور شد الان این لایحه را ارائه دهد و فوریت آن بالا است تا بتوانند از الان تا آخر سال آنرا جذب کنند.

یک فوریت این لایحه با موافقت اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

پربیننده ترین محدودیت ارتفاعی جماران با فشار نهاد ریاست جمهوری در آستانه لغو قرار گرفت/ انحراف جدی روحانی از شعارهایش پل طبیعت یا پل خودکشی؟ محدودیت‌های یک هفته‌ای در تهران اعمال شود امسال ساخت مترو تهران - پردیس آغاز خواهد شد وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت از مرز هشدار هم گذشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران اوراق مالی حمل و نقل و ترافیک شهری مناف هاشمی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان هزار میلیارد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی