Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر ضرورت اتخاذ سیاستی کارآمد برای افزایش دسترسی دهک‌های پایین درآمدی به کالا‌های اساسی، پیشنهاداتی را برای اصلاح منابع پیش‌بینی شده جهت طرح کوپن کارت ارائه داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، با تاکید بر ضرورت اتخاذ یک سیاست کارآمد جهت افزایش دسترسی دهک‌های پایین درآمدی به کالا‌های اساسی، پیشنهاد‌هایی برای اصلاح منابع پیش بینی شده برای اجرای طرح تامین کالا‌های اساسی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است: عدم توجه مناسب به موارد ذکر شده، می‌تواند سیاست‌های حمایتی اتخاذ شده را به ضد خود تبدیل کند و با دامن زدن به کسری بودجه، موجبات استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی و افزایش تورم در سال‌های آینده را فراهم آورد که در عمل کاهش قدرت خرید مضاعف اقشار آسیب‌پذیر را در پی خواهد داشت.

در گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس دریافت درصد بسیار کمی از برخی تراکنش‌های بانکی به‌عنوان عوارض (مالیات) تراکنش‌ها، اصلاح نرخ ارز مبنای محاسبه حقوق ورودی و همچنین افزایش یک واحد درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده، سه پیشنهادی است که برای تامین منابع اجرای این طرح پیشنهاد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز پژوهش های مجلس طرح کوپن کارت مالیات تراکنش ها نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس