Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شورون نیجریه قصد دارد 25 درصد کارکنان خود را در پی کاهش قیمت نفت کاهش دهد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از ابوجا، واحد نفت شرکت شورون در نیجریه روز شنبه (12 مهرماه) اعلام کرد که به‌دلیل ضعف تقاضای نفت در پی شیوع ویروس کرونا، قصد دارد با تعدیل 25 درصدی نیروی کار محلی هزینه‌های خود را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شورون نیجریه که یک سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت ملی نفت نیجریه (NNPC) است، گفت: با توجه به فضای حاکم بر تجارت، این شرکت برای ادامه رقابت ناچار به این تغییرات است، شورون نیجریه درباره کاهش تعداد کارکنان اظهار نظری نکرد، اما اعلام کرد که کارکنان همه بخش‌ها مشمول این تعدیل می‌شوند.
این شرکت در بیانیه‌ای افزود: هیچ برنامه‌ای برای انتقال این کارکنان به خارج از کشور وجود ندارد و با نیروی کار خود در حال بررسی این طرح است. این کارکنان شغل خود را تا زمان تکمیل این ساماندهی حفظ می‌کنند.
قیمت نفت، صادرات اصلی نیجریه، اوایل امسال به‌شدت کاهش یافت و قیمت شاخص جهانی برنت در ماه آوریل در پی شیوع ویروس کرونا و تضعیف تقاضا به پایین‌ترین سطح خود در 21 سال اخیر و به زیر 16 دلار برای هر بشکه رسید، اگرچه بازارهای نفت از آن زمان بهبود یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورون نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۶۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۱.۱۴ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۷۹ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۹ تومانی به ۸۷۹ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۱.۱۵ درصد) به ۸۶۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۶ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۶۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۴.۰۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی