Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در کویت گفت که آمریکا به حمایت از تلاش‌های کویت برای حل بحران در شورای همکاری خلیج‌فارس ادامه خواهد داد.

رومانوسکی در مصاحبه با روزنامه کویتی«القبس» تصریح کرد که دستیابی به حل دائمی اختلافات در شورای همکاری خلیج فارس واقعا مهم است.

او افزود: «ما با همه طرف‌های مربوطه برای حل این بحران در تماس هستیم، ما از چهار سال پیش بشدت از تلاش‌های کویت در این زمینه حمایت کردیم و این حمایت‌ها امروز و در آینده ادامه خواهد داشت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر آمریکا در کویت با اشاره به اینکه آمریکا خواهان اتحاد در شورای همکاری خلیج‌فارس است، گفت: «ما به وحدت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیش‌روی منطقه نیازمندیم و اکنون بیش از هر زمان دیگری به این وحدت نیاز داریم».

وی اشاره کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت «صباح الاحمد» امیر کویت از رهبران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواست تا تلاش‌های امیر فقید کویت برای پایان دادن به اختلافات در این شورا را گرامی داشته و برای همکاری در آینده تلاش کنند.

در همین ارتباط «عبدالله بشاره» دبیرکل پیشین شورای همکاری خلیج فارس نیز گفت که تلاش‌های کویت برای تحقق آشتی در شورای همکاری خلیج فارس در طول این مدت ادامه داشته و هرگز متوقف نشده است و در آینده نیز روند طبیعی آن ادامه خواهد داشت.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از ژوئن ۲۰۱۷ به بهانه حمایت قطر از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کرده و تمامی گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی را به روی آن بسته‌اند، کویت از همان ابتدای بروز بحران در روابط این کشورها در تلاش است تا آشتی بین کشورها حاصل شود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر آمریکا شورای همکاری خلیج فارس کویت شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل پرسپولیس بعد از واگذاری به گروهی از بانک‌ها واگذار تغییر نکرد و هم چنان رضا درویش این تیم را به عنوان مدیر هدایت می‌کند.

بر اساس خبر‌های رسیده باشگاه استقلال هم تا پایان فصل قصد تغییر مدیرعامل را نداشت و بعد از کنار گذاشتن علی خطیر یک نفر از اعضای هیات مدیره را به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کرد. واقعیت این است مجموعه خلیج فارس بر این عقیده است، مدیرانی که هم اکنون در باشگاه حضور دارند بهتر می‌توانند تیم را تا پایان فصل اداره کنند به این خاطر که از مجموعه فعلی شناخت دارند.

ماجرای اخراج علی خطیر از جایی آغاز شد که او قرار بود همه پولی که از مجموعه خلیج فارس می‌گیرد، برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی هزینه کند، اما گفته می‌شود او بخشی از این هزینه‌ها را صرف بدهی کرد و این جا بود که هلدینگ خلیج فارس تصمیم گرفت این مدیر را به خاطر عدم تبعیت از دستور مجموعه برکنار کند.

این منجر به اختلافات جدی میان علی خطیر و هلدینگ خلیج فارس شد و در نهایت این هلدینگ تصمیم به برکناری علی خطیر گرفت و جای مدیرعامل قبلی را یکی از اعضای هیات مدیره گرفت.

بر اساس خبر‌های رسیده از ساختمان سعادت آباد گزینه‌هایی که برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نام برده می‌شود، دست کم تا پایان فصل اداره تیم را برعهده نخواهند گرفت. هر چند گفته می‌شود شانس شهریاری از همه بیشتر است. مدیری که ارتباط خوبی با هلدینگ خلیج فارس دارد و پیش از این مدیرعامل باشگاه صباباطری تهران بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم