Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:19:48 GMT

بازیگر «لیسانسه‌ها» به سریال «شاهد» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۶۴۳

بازیگر «لیسانسه‌ها» به سریال «شاهد» پیوست

به گزارش افکارنیوز،

 مجموعه تلویزیونی «شاهد» با کارگردانی سید سجاد حسینی و تهیه کنندگی سیدعارف امامی ، وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد.

عزت الله مهرآوران ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر به پروژه «شاهد» پیوست. مهرآوران به تازگی در سریال تلویزیونی «پدر پسری» و سریال «فوق لیسانسه‌ها»، ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی « شاهد »، قرار است در شِش فصل ۲۵ قسمتی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در خلاصه این داستان آمده است که پروانه قصد دارد تا با حسام ازدواج کند اما در این مسیر با یک واقعیت و رخداد عظیم در زندگی خود مواجه می‌شود...

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از سید احمدرضا منتظرالمهدی(مشاور پروژه)، سید سجاد حسینی (کارگردان و سرپرست نویسندگان)، سیده شیدا امامی و سید مرتضی غیاثی(طراح و نویسنده)، رها پرویزی (مدیر تولید و جانشین تهیه)، زهرا سالکی(طراح گریم)، مریم میرباقری(طراح صحنه و لباس)، امیر نخجوان(مدیر صدابرداری)، کیوان شعبانی(مدیر تصویر برداری)، فائزه گرگانی(منشی صحنه)، شهرزاد آذخ، محمدحسین آصفری (عکاس)، حسین گل فرجی (استوری برد)، مهسا بهادری(روابط عمومی).

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عزت الله مهرآوران بازیگر شاهد عزت الله مهرآوران بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون سریال شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)